Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 når jg var på do i sted oppdaget jg noe jg regner med er slimproppen i trusa.(var som slim\gele) gulblank i kveld før dette har jg følt meg litt slapp og litt kvalm! har ikke vondt! men kan d være noe på gang,eller er d tilfeldig at slimproppen gikk og jg holder på å bli syk!?!?!?! trenger svar!!!
Gutt i magen! Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 jeg hadde akkuratt det samme i dag tidelig, men lurte på om hvor mye det må være for at hele har gått. Hadde du veldig mye eller bare litt liksom? Dette ble teit.. he he
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 hehe nei da! vet ikke helt hva jg skal svare men d var vel ca på størrelsen med føste ledd på lillefingeren! målte ikke men ca! veit ikke om det var hele!
Gutt i magen! Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Takk for svar! er bare så usikker på om "slimet" kunne være noe annet, men det har jo ikke vært noe sånt før..
Krinolina Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Hadde det akkurat sånn da jeg fødte første gang - var litt uggen og tufs, så kom slimproppen. Riene var da begynt så smått. Så det kan absolut være et tegn - kanskje det har skjedd noe allerede ??
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 hei! jeg var til ekstra kontroll hos jordmor igår pga at jeg har vært i dårlig form (hodepine,kvalm,tufs..) og da urin og blodtrykk viste seg å være helt fint,sa jordmor at d KAN være tegn på at noe er i gjære,da noen reagerer litt på at oksitosinnivået i kroppen øker(mener jeg hun sa..)klamrer meg til d,da jeg har termin førstkommende lørdag,og har kjennt på endel smårier(modningsrier?) en stund nå =)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 har ikke hatt rier enda,men kynnere å magen er konstant hard uansett om jg slapper av en hel dag! rart,håper d sjer noe snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå