Linnsy77 Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Vet at dette er et luksusproblem, og jeg er veldig glad for at jeg har nok melk til lillegutt, men jeg må alltid melke ut masse før han skal spise fordi det kommer så mye at han ikke rekker å svelge unna. Han blir irritert, og det ender med masse grining. Veldig slitsomt, fordi det er ikke alltid man har mulighet til å håndmelke først. Vet det har blitt sånn fordi jeg har pumpet en del, nettopp pga det kom så mye, og det øker jo produksjonen. Har kommet inn i en ond sirkel ang dette, og lurer derfor på om det er noe jeg kan gjøre med det.
Expat Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Du har en del veier du kan ta. Vil du redusere, kan du for eksempel trykke inn den andre brystvorten med innsiden av hånden. det reduserer utdrivingen, og dermed bør ikke barnet kveles helt. Du kan også ta litt pause etter den første utdrivingen, bare løsne ungen og la det gå i en kopp (uten å pumpe). Du kan også ta veien om å donere den edle melka di, hør med barsel, du blir hjertelig mottatt på nærmeste Melkebank!
trollet66 Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Stemmer i med EXpat jeg, fremfor å redusere megngden, kan du jo donere overskuddet til noen som trenger det!!! Jeg har donert med mine 2 første og er godt i gang med 3 og siste! Hvor bor du hen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå