Hannahs-mor06 Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 pga sår etter biting mått jeg kun pumpe dene ene puppen over noen dager, men sjeg ammet den andre. Nå noen dager etterpå virker det som at melkeprodusjon har stoppet opp i den puppen jeg pumpet..det var mye melk der etter jeg begynte å gi henne dette brystet igjen..skjønner ingenting jeg..noen som har erfart lignende? noen råd til å få igang produksjonen igjen??
Fia tobarnsmor Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Hmm... Det er vel ihvertfall sånn at man ikke får ut like mye melk ved å pumpe som man gjør når barnet suger. Så hvis man pumper en pupp, og ammer den andre en stund, vil nok pumpepuppen bli mindre fordi produksjonen går ned. Var det svar på spørsmå¨let ditt mon tro? Eller forsto jeg deg feil?
Hannahs-mor06 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 nei, det er nok som du sier;( ser jo så dumt ut..men det verste er jo at jeg er redd melkeprodusjonen blir helt borte..hannah er snart 10 mnd da, så klager jo ikke..får ta det som det kommer.. Takk fpor svar, men har du npoen tips til å få den igang igjen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå