Gå til innhold

Er det lov å gråte litt når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... man finner EL hver måned, og man koser seg dag og, men mannen holder aldri løpet ut! Går jo ikke an å bli gravid når mannen aldri får utløsning.... :-( Lengter sånn etter en til, og vil helst ikke ha så lang tid i mellom barna, men for tiden ser det ut til at han blir enebarn.

Er så utrolig lei meg, og det gjør det ennå vanskeligere når venninner av meg som ikke prøver å bli gravide blir det...

Skikkelig trist nå, og straks på vei inn i 9.pp----- (vet det ikke er så lenge, men vanskelig er det nå for meg likevel...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov å gråte litt. Ble sur på sambo her en dag da vi startet med sex men han orket ikke å fullføre, da ble jeg skikkelig sur for jeg trenger de små soldatene..hehe. prøv med litt alternativ sex, spør han hva han tenner mest på og fullbyrd fantasiene hans, pleier å funke her!!

Skrevet

Jeg har prøvd veldig mye nå. Har vært sånn lenge. Han er rett og slett i for dårlig form. Ingenting hjelper.... dessverre....

Skrevet

legg han på rygg og fiks det selv ;)

Skrevet

da får du ta han med deg på joggeturer:-)

etter jeg begynte å trene mannen min ble det mye morsommere...hihi

Skrevet

klart det er lov...

(Men man kan bli gravid selv om han ikke kommer, "siver" ut litt hele tiden, så det kan skje ;))

Kan det være at dere fokuserer veldig på babylaging...? Har hørt flere si at de ikke forteller mannen om når de har EL, slik at han ikke skal få prestasjonsangst...

Men kjempekjedelig situasjon for deg/dere da, håper det kommer seg..... Vitamintilskudd og trening burde hjelpe på energien ;)

Skrevet

Har ikke fortalt ham når jeg har EL.... og greia har vært at han er i for dårlig form. Har foreslått trening sammen, men det vil han ikke.... jeg har klart å få ham til å fullføre EN gang nå i det siste.... der jeg "gjorde jobben" ;-) Men det er ikke alltid det hjelper det heller... men har fortsatt håp for denne perioden, siden jeg klarte å "fikse" ham i går ;-)

Takker for svar, tips og støtte :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...