Reese Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 jeg trenger virkelig en fri kveld jeg nå. tulla har kolikk, så jeg lurer på om jeg kan gi henne nan fredig bl mme? jeg har bare ammet henne hitil men mormoren som hun kjenner veldig godt har tilbudt seg å passe henne i kveld. vil hun trolig reagere sterk på det? tusen takk for svar..
mamman te Vetle og Alma Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 hun kan jo reagere på det, ikke godt å si uten å ha prøvd det. kan du ikke pumpe først? eller får du ikke tid til det? Kan være greitt å ha prøvd det først før du drar, så om det blir krise har du puppen i beredskap:)
gizka Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 hei!:)alle vet om som har gidd nan erstatning til babyene sine,har fådd kjeeempe ondt i magen av den,mens den mme fra Colett er kjempe fin!alle liker den...:)tenkte bare hvis du har funnet ut å gi mme så ikke gi nan siden lille gull har mage prob. fra før av
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Jenta mi har fått nan fra fødselen av og har aldri vært plaget av vondt i magen:) Bare gi jenta di mme du, og få deg en frikveld til å lade batteriene. Bare vær sikker på at hun drikker det og tar flaska da:)) Kos deg!
Makka Pakka Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Min erfaring er at ungen kanskje ikke vil ha mme hvis hun ikke har fått det tidligere, men tror ikke hun vil ta skade av det :-) Hvis hun tar mme og flaske synes jeg at mormor absolutt kan passe henne. Jenta di er 8 uker så tror ikke hun vil reagere med voldsomme magesmerter eller noe. Om du har noe morsmelk som du har pumpet så kan dette blandes med mme. Da vil jenta trolig lettere ta melka om hun skulle nekte å ta mme.
Reese Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2007 tusen takk for svar.. jeg skal ikke dra fra henne, men jeg trenger at noen andre har ansvaret ut kvelden og at jeg slipper å henge ut med puppene for en gangs skyld..hun har jo så å si ikke sluppet dem siden fødselen og jeg har kjempe vondt..pumpingen blir jeg rett og slett bare stresset av så det får jeg ikke til.. å er så ufattelig trøtt så enkte jeg kunne legge meg i et annet rom og se film evt bare for å slapppe litt av.. jeg tror jeg prøver:) takk for at dere svarte meg uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå