MamsnTilSindre+Smurfen Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Min "utfordring" Eg har nå gått ut perm, begynner neste uke i jobb. Men,, nå er jeg gravid på nytt. hva har jeg rett på?har jeg rett på fødselspenger ol..el må jeg ha jobbet i 6 mnd, før jeg kan heve penger? sist svangerskap, fikk jeg BL plager,, og det har jeg nå..dobbel så ille.. kan jeg sykemldes? ble mye spørsmål... bare lure
Mannemor Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Når du begynner i jobb så kan du sykemelde deg fra dag en og allikevel få fødselspenger. Jeg ble sykemeldt etter bare å ha jobbet 4 av 6mnd.For at jeg skulle være på den sikkre siden ringte jeg til NAV og de sa jeg hadde rett på pengene.
fullrulleihuset Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Du har krav på samme beløp i foreldrepenger som du fikk i sist permisjon. Trenger ikke å ha jobba i 6 mnd, det er slutt på det nå. Sykepenger regnes dessuten som inntekt, så du kan sykemeldes om det er behov for det. Gratulerer, og lykke til med graviditeten =)
MamsnTilSindre+Smurfen Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 tusen takk guuud eg ble letta!
MamsnTilSindre+Smurfen Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 Tusn takk ska bli spennende ,,håper eg isje får så mange problemer sm eg hadde i første sv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå