Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Går det an å ha rier som en kun kjenner som sterke mens smerter i korsryggen, og at magen strammer seg? Men at det ikke gjør direkte VONDT i magen liksom... bare er ubehagelig. Har hatt jevnlige ganske vonde tak i ryggen nå i 2 timer... Men må en ikke ha skikkelig vondt i magen også??
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Når takene kommer så kjennes det ut som at ungen presser seg lengre ned i bekkenet og det gjør litt vondt nederst i magen... Men ALLER mest i ryggen. au au...
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 rier kan godt sitte i ryggen ja! Altså at smertene kjennes kun i ryggen.. =0)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 hmmm.. alle er så forskellige. men jeg vil tro at d er begynnelsen på noe:)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 det begynner å gjøre skikkelig vondt. Jeg er på overtid så håper virkelig at noe er på gang! De kommer med 8-14 min mellom rom...
-spent- Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Da skjer det nok noe i løpet av natta og morgendagen:)
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 mener ikke å være gledesdreper men jeg har gått sånn i 5 dager nå.. har d dabbet av og kommet tilbake..men skjer de ferreste trur jeg..
-spent- Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Stakkars deg:( Får håpe du kommer i veien snart!! Vi er jo forskjellige. Jeg hadde 8 min. mellom riene kl 1 om natta (og disse var svake, trodde ikke det var rier heller egentlig), og kl 17.14 ble hun født:)
Mamma'n til 2 Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde det slik du beskriver ved min første fødsel. Dette holdt på i ca 5 timer. Da dro vi til sykehuset, ikke frdi det var noe særlig vondere, men fordi at smertene kom med 2,5 minutters mellomrom. 5 timer etterpå var han ute! Lykke til :-)
Mololsen Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 hmm har også hatt vonde tak som kommer og går den siste timen...akkurat som kraftig nedpress, eller at babyen presser seg lengre ned i bekkenet. Kanskje det blir fødsel på oss snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå