Gå til innhold

noen frisører her???:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!!:))trenger litt råd her....har mistet og driver enda å mister MASSE hår nå(pga amminga),så hjelper det da å klippe seg kort da?altså jeg trur ikke håret blir tykkere av den grunn,men kanskje lettere å håndtere å få det til å se tykkere ut?hva anbefaler dere til jenter med tynt hår?

hvis dere har noen kokkespørsmål,svarer jeg gjerne!!!!hihi.......:)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så lett å si når jeg ikke ser håret eller kan kjenne i det. Hva med å klippe en bobb? Det er skikkelig inn og gir fylde i håret.

Føhning gir og volum.

Skrevet

tenkte på det,syns ho rihanna e så kuuul på håret:))har fådd beskjed om at jeg har tynt fint hår,men nu e veeldi lite av det:)

men det jeg er redd for,er at hva hvis man ikke passer det og blir seende heelt teit ut??

Skrevet

Det er en sjanse å ta:-) Frisøren klippper det neppe vis hun mener det blir helt feil. Men klart det blir nok uvant med engang.

 

La forresten nettopp ut en link med bilder av Rhianna;D

Skrevet

hun passer den så sinnsykt godt!!!driiit stilig!

Skrevet

Syns og hun er drit stilig!

 

Go for it;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...