Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg skal på etterkontroll i morgen og lurer litt på valg av prevansjon. Ønsker egentlig ikke å spise hormoner igjen, ettersom kroppen ikke kom i gang når jeg sluttet sist. Hva slags erfaringer har dere,og tok det lang tid etter uttak før kroppen fungerte og det satt en ny spire?
meg & to små vampyrer Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Har ikke forsøkt å bli gravid igjen da. Men mine erfaringer er kort oppsummert slik: -satt inn hormonspiral (heretter hs) 10 uker etter fødsel -ikke vondt å sette inn, litt menssmerter de 2-3 første dagene -småblødninger fra første time til den var ute av kroppen 6 mnd seinere -ingen andre bivirkninger utenom nedsatt sexlyst, sikkert siden jeg blødde hver dag hele tida.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Tusen takk for dine erfaringer Ikke kjekt med blødninger hele tida da. Man man må vel kanskje bare prøve det selv, for å se hvordan kroppen reagerer
Frk. Vable Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Helt ok med hormonspiral. Var plaget med endel vanncyster på eggstokkene og av og til litt vondt oppi magen ved samleie. (det kan ha vært cystene.) Ble gravid etter 3 mnd (endte i SA) og så gikk det 5 mnd. før jeg ble gravid igjen. (Da var vi også "forsiktige".) Man kan teoretisk sett bli gravid igjen samme dagen som man tar den ut...
meg & to små vampyrer Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Ja, altså jeg reagerer jo på alle hormonpreparat med blødninger, ikke mange som blør såpass mye tror jeg:) Heldigvis!
Trulte76 Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 jeg tok ut min etter 8mnd..pga blødningsforstyrrelser.. Første mnd hoppet vi av i svingen..andre mnd lot vi være å hoppe av og jeg ble gravid..så kan si 2 mnd..1,mnd var vi jo forsiktige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå