optimist.. Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Vet dere om det er noen vits i å ta 2 kurer rett etter hverandre, uten noen pausemnd? Jeg har jo lest at Pergo`n også jobber mnd etter,men vet ikke om dette er riktig.. Så hva gjør dere? Pausemnd eller rett på ny pillekur?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Hei på deg optimist ! Jeg ville tatt en pausemåned i mellom kurene jeg. Da pergoen er flott for el-men ikke så snill med slimhinna. Og slimhinnen bør jo helst være tykk og fin når egget skal grave seg ned. Dessuten-pergo virker jo i pausemåneden også! Lykke til vennen !
annevande Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Hej optimist Min læge har sagt at jeg skal have pause mdr. mellem pergo kurer da der ellers er for stor risiko for at jeg lave for mange æg. Jeg har prøvet at presse ham lidt da jeg ved at man i Danmark får 3 pergo mdr. i træk og så pause. Jeg er alt for utålmodig til at have pause mdr - har jo ikke al tid i verden.... så jeg har prøvet at presse ham til ikke at holde pause, men han står fast. Hvad siger din læge ?? Annevande :-)
soleia Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Mi erfaring så langt etter 2 kurar/ 4 mnd er at pergoen virkar i pausemånaden og. Den eine mnd eg ikkje hadde eggløsning var ein mnd eg tok pergo, og den eine gangen eg fekk positiv graviditetstest (men mista) var i ein pausemnd. Så eg ville brukt den slik legen anbefaler.
*lillerosin* Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg tar pergo hver mnd, men jeg går bare på enkel kur. Og det er gynekologen som har sagt at jeg skal gjøre det. Ser jo at det er uvanlig. Men håper jo ho vet hva ho gjør
optimist.. Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 Takk for svar, jenter:)) Har bestemt meg for å ta en pausemnd denne mnd..vet jo at Pergo er tøff for slimhinnene, så derfor tar jeg ikke sjansen.. Også kan det jo hende at det virkelig er virkning denne mnd også, så da venter jeg heller.. Klemmer
Cmoi Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 optimist.. Jeg er akkurat ferdig med 3 pergokurer. en enkel og to dobble. Legen min sa jeg skulle ta i 3 mnd etter hverandre, uten pause.
optimist.. Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2007 Hei igjen:)) Jeg ombestemte meg igjen jeg og begynte med Pergo denne mnd alikevel... Bruker overstrinkrem og spiser gulerøtter som skal være gunstig på slimhinna:)) Så da er det bare å vente å se om det blir noe Pergospire på meg....
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har gått på enkel Pergo og dobbel siden januar 2007, men kun annenhver måned- Gynekologen min sier at ingen i Norge skal anbefale å ta dem uten pausemåned... Denne måneden skulle jeg hatt pause, men tok i stedet trippel kur... skal være flink jente etter denne måneden... Jeg må etter neste dobble kur ta en lengre pause i følge gynekologen... Det mest negative med Pergoen er at jeg blir skikkelig deppa og grinete av kuren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå