Loyloy Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Sett at du var TVUNGET til å gi ditt barn (uavhengig av kjønn) et Space'et navn... Hva hadde du så valgt? Og tenk litt utenfor boksen nå folkens... sånn som kjendisene gjør... =0) Trur jeg hadde gått for Eple eller Blomst eller kanskje Epleblomst om det var ei jente... Og Terrier om det var en gutt... Kanskje Bullterrier Hehehehe
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Punky Brewster - definitivt:):) Også måtte jeg jo hatt en Romeo....ho,ho....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Lorrang på gutt kanskje.. Viola Estrella om det var en jente.. *ler* Jeg <3 navent viola så det teller vel ikke..men fiol stjerne var vel flott på norsk?
mamman te Vetle og Alma Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Happy Omega om jente og Kruix om gutt:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Glucifer er vel bedre? Høhø Peaces og Appel er vel allerede tatt av kjendiser? Romeo også. Heter ikke den ene ungen til Beckhams det? Ikke at det gjør noe altså.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 student: er lykke alvilde utenfor boksen? Sukk..isåfall er jeg håpløst utenfor boksen da jeg synes begge navnene er flotte. hehe. Ikke er jeg ung mor eller resurssvak tror jeg heller? Hmmm..
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Jadajada.....vil bare ha min egen llille Romeo....hi,hi....
FrøkenSprøken Skrevet 1. oktober 2007 #12 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg synes også at begge disse navnene er utrolig fine, men de er vel kanskje litt vel spesielle? Vil gjerne ha en liten Alvilde neste gang, men mannen vil ikke. Hmmm.... Kanskje jeg missforstod spørsmålet litt? Trodde HI mente at hvis du MÅTTE velge et spesielt navn, hvilket navn ville du da ha valgt, og da skrev jeg jo ned de fiiiineste spesielle navnene jeg visste:) Flott at du liker Alvilde da! Håper jeg får overtalt min elskede!
Loyloy Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg mente et helt space bortinatta navn... men samma det!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 1. oktober 2007 #14 Skrevet 1. oktober 2007 Vi hadde faktisk Vilnius som guttenavn...kanskje greit at vi bare får jenter! Sånn spaca jentenavn må være Krysantemum.
katlinka Skrevet 1. oktober 2007 #15 Skrevet 1. oktober 2007 Jentenavn: Galadriel, Arwen eller Elantari Guttenavn: Legolas eller Aragorn Sånn i ordentlig Ringenes Herre-ånd
wirre;o) Skrevet 1. oktober 2007 #16 Skrevet 1. oktober 2007 Hva med Alligat, Beta, Crom, Dancer, Egen, Frigid, Gecco, Hulder, India, Jello, Kunst, Limo, Mania, Nudie, Opera, Prikk, Quikk, Riff, Sulu, Tid, Uro, Variabel, Wienna, Xstasy, Yellow, Zavanne, Æra, Ørne, Ånd
Himmel og hav Skrevet 1. oktober 2007 #18 Skrevet 1. oktober 2007 Jente: Cinderella Gutt: Må bare bli Legolas (ingen over ingen ved siden....)
wirre;o) Skrevet 1. oktober 2007 #19 Skrevet 1. oktober 2007 Jente: Awa Wienna Gutt: vet jeg ikke helt.. noe med Lion...
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #20 Skrevet 1. oktober 2007 Denne tråden likte jeg! Vi vurderte serist å kalle sønnen vår Berlin.. Fordi han ble unnfanget i Berlin. Men det ville bli litt for Beckhams.. Men det hadde vært et kult guttenavn. Om vi fikk jente, så ville jeg brukt Mabel.. Det er flott og sjelent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå