Gå til innhold

Ønsker spesiell dåpskjole m/brokade - trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så i et ukeblad for lenge siden dåpskjoler laget med "lapper" av ulike brokade-stoffer. Tror det var hvit bunnfarge.

Noen som vet hvor man kan få tak i en slik kjole, helst på østlandet/Hedmark eller på nettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit om ei som lagar slike, men veit ikkje om ho sel. Kan sende deg bilde av den ho har laga til oss, om du vil..

Skrevet

Hadde vært kjekt å se om det er sånn jeg forestiller meg, så hvis det ikke blir mye trøbbel..... :)

Skal forsøke å sende deg epost-adressa

Skrevet

Har sendt deg mail:D

Skrevet

Har ei som jeg vet selger på Østlandet,men det er jo stort...Men hun lager vel sikkert det som man vil ha.

www.designkaker.no

De kakene er iallefall SMELLGODE!!!

Skrevet

Nei gud hva svarte jeg på nå???? Feil innlegg *litt flau nå*....

Tror jeg skal legge meg jeg, for øya går i kryss

Skrevet

mar79 - solungen kom 22/8 : likte du kjolen, eller va det ikkje en slik du tenkte på?

Skrevet

Har ikke kommet fram enda...

Skrevet

Tenkte jeg ikke skulle gjøre noe mer nummer ut av det, he he :)

Skrevet

Hmm, han ligg på sendte mail hos meg. Håpar du får den snart;)

Skrevet

Tror jeg skrev adressen riktig. Jeg synes ofte hotmailen bruker lang tid på å motta mail, merker det spesielt når jeg venter på passord og sånt...

Skrevet

Ja, eg og har opplevd at hotmailen er treg. Kanskje like godt no, for eg gløymte å legge med bildet. Men har sendt deg ein ny.

Skulle visst ikkje vere så lett å få vist deg bilde :D

Skrevet

Nei, var visst ikke det :)

Nå har jeg i hvertfall fått den første mailen din, så da kommer vel den m/ bilde etterhvert. Jeg har visst en som forlanger litt oppmerksomhet (les pupp og stell), men nå har jeg da mail-adressa di!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...