Gå til innhold

Bør jeg kontakte føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I natt våknet jeg med voldsomme smerter i underlivet, der magen begynner. Kan beskrives som kraftige muskelsammentrekninger - så vondt at jeg begynte å gråte. Disse smertene kom og gikk i ca 15min til sammen. I dag rundt klokka 3 så fikk jeg disse smertene på nytt, men da svakere og varte bare i ett par minutter.

Ringte legen min, men han mente jeg skulle ta det med ro så lenge jeg ikke fikk blødninger eller at smertene skulle dukke opp på kvelden.

Er det noen som har opplevd noe sånt?

I tillegg så lurer jeg på om jeg skal ringe føden å høre med de. Jeg klarer ikke å legge fra meg dette og føler at det er noe galt!!Har ikke smertene igjen, men hva om det har skjedd noe..frustrert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden for sikkerhets skyld - om ikke annet så for å berolige deg selv: Det er sikkert ikke noe galt!

Skrevet

Ringte føden jeg..var ikke noe arti tilbakemelding: dette høres ikke normalt ut nei!

så jeg fikk beskjed om å ringe poliklinikken i morgen siden jeg ikke hadde vondt akkurat nå, evnt ringe føden igjen om smertene kommer tilbake..Nå er jeg pissredd for å si det mildt!!

Skrevet

Huff det hørtes skummelt ut :(

Reis på føden med en gang det skjer igjen.

Håper alt er bra

Klem

Skrevet

Kordan går det? ring dæm å si at det ikke e bedre,sånn at du kan få en sjekk å sov i natt... Syns du ska ring æ..

Skrevet

det går bra, har ikke vondt eller noe, men er kjempe redd for at det skal ha skjedd noe..Er nok en negativ person av meg og tenker at det værste har skjedd..

Skrevet

Hvis det er noen trøst hadde jeg en liknende episode igår.. Ble redd, voldsomt vondt, men gikk over etter litt. Man kan jo ha vanlige magesmerter i løpet av de ni månedene vi går å ruger :) Men alltid best å være på den sikre siden ja, så greit at du ringte føden. Nå kjennes alt ut som normalt, masse spark og ikke vondt noen plass. Håper det går bra med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...