*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg sier Oli-ver, men de fleste jeg kjenner sier Olliver.
Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Flere som sier 'Ålliver' også=)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Ålliver... Ikke noe fint navn, syns jeg. Naboen har en sønn som heter det og hun uttale det på samme måte som Oliven.
LegallyBlond Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Hehe..Akkurat dette var den viktigste grunnen til at minsten ikke ble hetende Oliver. Fantes mange merklige måter å uttale det navnet fant jeg ut etterhvert.... Selv sier jeg vel Olliver.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 ol i ver.. trykk på i liksom.. ikke dobbel l eller tjukk o om det er mulig. hehe..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 olliver m trykk på l ja... men ålliver er jo gromharry!!
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Harry, ja..? Er nå sånn det blir uttalt her.
NoDoubt Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 Ålivar. Er fra Rogaland så jeg skarrer på Ren. Blir nok mest trykk på slutten. åliVAR
mamman te Vetle og Alma Skrevet 1. oktober 2007 #12 Skrevet 1. oktober 2007 jeg sier det som oliven, men vet det er mange som sier det harry (olliver). Det samme kan skje med lukas. Jeg sier lukas med trykk på u, men vet mange som sier lukas med trykk på k, slik at det blir lukkas og det er ikke fint. Var en av grunnene til jeg ikke valgte det. Samme med Oscar. synes ikke oskar er fint når man legger sånn vekt på Oèn. Er finere om man sier åskar om dere skjønner:)
Blue Lady Skrevet 1. oktober 2007 #14 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg sier Oliiiver altså sånn man sier oliven Ang. navnet Lucas så sier jeg Luuuucas, når folk sier Lukkkas til sønnen min så sier jeg at han heter ikke Lukkkas.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 1. oktober 2007 #16 Skrevet 1. oktober 2007 ja, det skjønner jeg godt! Var en gutt i bhg der jeg jobbet som het luuukas, mens de gamle tantene sa lukkkas, kjente jeg ble irritert! visste mamman sa luuukas så det ble helt feil!
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. oktober 2007 #18 Skrevet 1. oktober 2007 Oliver som uttales som oliven blir helt feil for meg. Jeg uttaler det som de engelsktalende landene gjør, for det syns jeg høres best ut. Altså "Ålliver".
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #19 Skrevet 1. oktober 2007 Olliver Lukas så jeg nevnt her oppe: da sier jeg Lukkas
Monajenten Skrevet 1. oktober 2007 #21 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg sier Ollivar.... Og ang. Lucas. Min sønn heter definitivt ikke Lukkas men Luuuuuuuucas.
Plutselig_gravid Skrevet 1. oktober 2007 #23 Skrevet 1. oktober 2007 Samme som monajenten. Ollivar (og luuuuucas) )
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 1. oktober 2007 #24 Skrevet 1. oktober 2007 Oliiver (ikke Olliver eller Ålliver), Luukas (ikke Lukkas), Leeah (ikke Leea), Emma (ikke eMMa)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå