Gå til innhold

Noen her som er kjent i Fredrikstad ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer nye bosteder, og lurer i den sammenheng på om noen kan anbefale / fraråde områder i Fredrikstad ? Ser etter enebolig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra, og bor i Fredrikstad. Jeg bor på Østsiden av byen, ikke bysiden. Har alltid gjort det, og trives best her ;-) Spørs jo hva du du søker i byen.....Hvor langt fra sentrum vil du bo?

Skrevet

Aaaaner ikke, finnes ikke kjent :/ vi har begge bil, men sambo hadde nok vært avhengig av togstasjonen +vi har jo ei lita tulle på 13 mnd da, så det teller jo. Alle opplysninger taes imot med glede =D

Skrevet

Midt i sentrum eller utenfor?

Ambjørnrød f.eks er kjempeallright :o) 5-10 minutter med bil fra sentrum...

Skrevet

Er mange fine områder her :-) selv bor jeg på Gressvik (rekti sie av elva :-P) og trives veldig godt her, stille og rolig...ville vel styrt unn lisleby og områdene rundt der (jernbane rett ved...)

Skrevet

Bydalen, Trara... Landlig, men likevel midt i byen :o)

Skrevet

kråkerøy er jo ikke langt fra byen heller, og gamlebyen da, bare 5 min over med båt til togstasjonen....men det er vel ille vanskelig å få noe hus der tror jeg

Skrevet

Så koselig at dere er sammen igjen forresten :o)

Skrevet

Takk for det :)

Skrevet

sier Kråkerøy jeg også siden jeg er derfra selv.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Helt ok å bo midt i sentrum, men trives også supert på Kråkerøy.

Flyttet fra Oslo og hit for noen år siden og blir nok her på ubestemt tid ;-)

Skrevet

Hra du blitt sammen med Barnefaren igjen?

Lykke til med flytting da:)

Skrevet

Opp igjennom alle mine år i fredrikstad har jeg bodd de fleste steder rundt-om i fredrikstad.Kråkerøy er et topp sted å bo.Trossvik og Ambjørnrød er også fine steder for barn.Gamlebyen er en drøm,men der er det skikkelig dyrt å kjøpe hus.Men har man penger til det så hadde DET vært stedet.Cicignon,Trara,Lisleby og Rolvsøy er steder jeg ikke ville kjøpt hus.Sorry hvis jeg fornærmer noen,men dette er min mening.

Hmmmmm........da er vi nede i noen få steder:

-Gamlebyen

-Kråkerøy

-Trossvik

-Ambjørnrød

Lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...