EnJente_m_EnJente Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Vurderer nye bosteder, og lurer i den sammenheng på om noen kan anbefale / fraråde områder i Fredrikstad ? Ser etter enebolig
Go`mamma`n... Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er fra, og bor i Fredrikstad. Jeg bor på Østsiden av byen, ikke bysiden. Har alltid gjort det, og trives best her ;-) Spørs jo hva du du søker i byen.....Hvor langt fra sentrum vil du bo?
EnJente_m_EnJente Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Aaaaner ikke, finnes ikke kjent :/ vi har begge bil, men sambo hadde nok vært avhengig av togstasjonen +vi har jo ei lita tulle på 13 mnd da, så det teller jo. Alle opplysninger taes imot med glede =D
Kondis som en murstein Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Midt i sentrum eller utenfor? Ambjørnrød f.eks er kjempeallright ) 5-10 minutter med bil fra sentrum...
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Er mange fine områder her :-) selv bor jeg på Gressvik (rekti sie av elva :-P) og trives veldig godt her, stille og rolig...ville vel styrt unn lisleby og områdene rundt der (jernbane rett ved...)
Kondis som en murstein Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Bydalen, Trara... Landlig, men likevel midt i byen )
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 kråkerøy er jo ikke langt fra byen heller, og gamlebyen da, bare 5 min over med båt til togstasjonen....men det er vel ille vanskelig å få noe hus der tror jeg
Kondis som en murstein Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Så koselig at dere er sammen igjen forresten )
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 sier Kråkerøy jeg også siden jeg er derfra selv.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 Helt ok å bo midt i sentrum, men trives også supert på Kråkerøy. Flyttet fra Oslo og hit for noen år siden og blir nok her på ubestemt tid ;-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 27. desember 2007 #12 Skrevet 27. desember 2007 Hra du blitt sammen med Barnefaren igjen? Lykke til med flytting da:)
mamma-til-4 Skrevet 27. desember 2007 #13 Skrevet 27. desember 2007 Opp igjennom alle mine år i fredrikstad har jeg bodd de fleste steder rundt-om i fredrikstad.Kråkerøy er et topp sted å bo.Trossvik og Ambjørnrød er også fine steder for barn.Gamlebyen er en drøm,men der er det skikkelig dyrt å kjøpe hus.Men har man penger til det så hadde DET vært stedet.Cicignon,Trara,Lisleby og Rolvsøy er steder jeg ikke ville kjøpt hus.Sorry hvis jeg fornærmer noen,men dette er min mening. Hmmmmm........da er vi nede i noen få steder: -Gamlebyen -Kråkerøy -Trossvik -Ambjørnrød Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå