Gå til innhold

På dag 45 og ingen mens...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at jeg hadde EL 8 september, og skulle derfor hatt mens for en stund siden. Har til nå hatt bare mindre svingninger i syklus frå 28-32 dager. Det som er den store frustrasjon er at alle tester er neg.... I morgen får jeg svar på hcg blodprøve, å gud som jeg gruer meg! Tenk viss den er under 1??? Hva gjør jeg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg er på dag 39 og samme problemet!! Vurderer også å ta en blodprøve.. men må man ha en legetime for å få det?? hva må verdien være for å være gravid?

Skrevet

Jeg hadde legetime, men skulle tro at en ikke trenge time..?? verdien må være over en og stige til neste prøve om noen dager... Ganske "ubehagelig" venting dette her!

Skrevet

hvor tidli viser det på en blodprøve da? etter el tenkte jeg.. jeg mistenker at jeg hadde veldig sen el sjønner du.. men jeg skal ta en blodprøve viss jeg ikke får tr denne uken :)

Skrevet

Hei! jeg er i samme båt som dere, hadde el den 8. og IKM 21, ingen mens har dukket opp ennå. Jeg tok prøver hos gynekolog 27. venter svar der... tok bl.a. hcg-test... utrolig irriterende. Har dere mye utflod og småstrekninger nederst i magen?

Skrevet

hva slags test tok du hos gyn? blodprøve? mye utflod og såre brystvorter!! hvor lenge må du vente for å få svar da??

Skrevet

Ja, tok blodprøve 2 stk, den ene var hcg og den andre vet jeg ikke helt hva var... Vet ikke når jeg får svar, sikkert iløpet av denne uken, og da ringer deg meg....

Jeg har mye utflod (litt sånn at jeg tror mensen kommer), men ingen såre brystvorter.... men jeg har operert puppene, så kanskje ikke så rart... men de har vært ømme før... jaja..

Skrevet

oki.. da skal jeg bestille meg time til neste uke :) kan det vise positivt på blodprøve og negativt på vanlig test?

Skrevet

Ser 71 grader nord, så er litt treg;) Det kan nemlig være at hcg`en stiger sakte og at det derfor ikke viser på tester.

Jeg har ikke spesielt ømme pupper, men har stikninger nederst i magen som er ganske ubehagelig Det som og er litt "rart" for min del er at jeg har prøvt meg på "tappetafsing", og livmorhalsen er etter som jeg kan finne ut utflatet, myk/hard og lukket....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...