Marolla Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jenta mi gulper ganske sjeldent så mye at det kommer ut av munnen, men så har det seg slik at hun ALLTID gulper i store mengder når jeg har på meg min favoritt genser. Kjenner at det frusterer meg litt! Det samme gjelder også en body hun har. Hver gang den er på, så bæsjer hun utenfor bleia. Er det bare min lille jente som er så utspekulert?!?!?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Neida, vi har en gutt som HATER en pysj han har. Den er egentlig kjempefin til han. Men han gulper, tisser eller kaster opp (sier det, for det er ikke måte hvilke mengder som kommer opp) hver gang den brukes. Og det skjer ALDRI med de andre..Og da mener jeg ALDRI. Det verste var at glidlåsen på den gikk i stykker forrige gang, så måtte kaste den. Tipper han ble fornøyd da. Utspekulert denne lille karen også.. Litt trist, for det var DEN fine pysjen. Rakk aldri å få tatt bilde av han med den på, for han brukte den max 2-3 min hver gang..
Marolla Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Hun her bruker 2-3 pysjer i døgnet hun også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå