Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Rimelig sikker på at dette er mitt siste.. Får da 2 flotte gutter =) Føler jeg har gjort min plikt å sette til verden nye verdensborgere;) Tror rett og slett ikke jeg makter mere enn to barn..Selvom jeg alltid tenkte å ha tre barn..Men man skal jo ha tid til disse barna også ikke sant?
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Vi har en nydelig gutt, og venter en til. Da sier vi oss fornøyde ja.
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har tre, og er fornøyd på sett og vis med det. Skulle gjerne hatt flere, men kroppen og psyken min tåler ikke flere svangerskap......
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har fått to nå, og er fornøyd med det..=o)
Gjest mphs Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg venter nr.2 nå og så blir det stopp.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Har 2 nydelige jenter, og nå er det produkssjonsstopp:-))
m@rie82 Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 hei! jeg har fått to skjønne barn, men det ser ikke ut til at vi kan få flere pga komplikasjoner etter nr2... litt lei meg pga det...
Sånn kan det gå Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Var en tråd på dette her nylig så jeg siterer meg selv fra den jeg... ;-) "Kunne nok hatt mange flere, men en gang må man jo (dessverre) sette sluttstrek. Slik det er nå har vi enda masse overskudd, mer enn nok plass og romslig økonomi og da kan vi kose oss med de 8 vi har uten å nærme oss noen som helst slags grense på noe plan. Må innrømme at det enda er vemodig å tenke på å ikke skulle ha flere,men nå som jeg bl.a er på vei over i et nytt kapitell yrkesmessig(er på vei over i nytt yrke) kjenner jeg også at jeg faktisk synes det er greit å ikke skulle få flere avbrudd i "karrieren". I mitt tidligere yrke hadde avbrudd ingen betydning og gjorde meg ikke noen ting. ;-)"
Dailis Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har fire, og er veldig fornøyd med det ja:D
Tante_Sofie Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Vi har vært veldig heldige og har to flotte barn. Og setter en stopp nå. Som HI nevner, de skal følges opp og for oss blir det da passe med to. Vi ser våre begrensninger. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå