Gå til innhold

Når har jeg eggløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

28 dagers syklus, hadde siste dag av mens 18.- september...

er det 14 dager før neste mens?

vil det si at jeg har eggløsning denne uka?

hvor lenge har man EL ?

Jeg virker kansje helt bak mål nå men syns det står så mye forskjellig at jeg blir litt forvirra i dette ELmylderet ;)

Veldig takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå inn på babyverden.no! der kan du regne ut når du har el! :)

Skrevet

Ja er fikk jeg opp at jeg hadde EL en uke etter mens ? stemmer det ?

Skrevet

ja det kan stemme.. selv om det er veldig forskjellig fra person til person.. men som regel dag 12-14 fra din første mensdag :)

Skrevet

Tok du første eller siste dag ev mens. Hvis du tok siste dag, som du nevnte i innlegget ditt, blir det feil.

Du må bruke siste mens første dag

Skrevet

Hei! :)

Det varierer mye fra person til person, men det vanlige er på dag 12-14.

Ca tre dager før EL kan du få EL-slim.Det er et et tykt slim som legger seg oppå papiret, se etter det du. Så sies det at EL kommer på den tredje dagen med EL-slim. Men ikke alle som har det da, så ikke frykt om du ikke finner det.

Noen kjenner også en svak smerte helt nede i magen, enten på høyre eller venstre side.

Lykke til! :)

Skrevet

ja var første dag jeg skreiv, selv om jeg ikke husker når den begynte ;)

har veldig uregelmessig mens så kan vel egentlig ikke gå ut fra 28 dagers syklus heller. får prøve å se hva som skjer ;)

Man kan vel bokstavelig talt bli gravid fra uke 2 etter mensen å helt fram til mensen begynner ?

Skrevet

Jeg hadde masse slim rett før helga! synd sambo er bortreist til imorgen da ;)

Skrevet

Litt usikker på hva du mener med den siste setningen din.......men selve eggløsningen varer bare ett døgn, og som oftest 14 dager(12-16 dager) før mensen, nesten uavhengig av sykluslengden. Og det er i forkant av eggløsningen at største muligheten for å bli gravid er der

Skrevet

Det med eggløsningslim er vel veldig individulet. Jeg har opptil 6 dager med eggløsningsslim, og eggløsning på siste dagen med slim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...