Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 28 dagers syklus, hadde siste dag av mens 18.- september... er det 14 dager før neste mens? vil det si at jeg har eggløsning denne uka? hvor lenge har man EL ? Jeg virker kansje helt bak mål nå men syns det står så mye forskjellig at jeg blir litt forvirra i dette ELmylderet Veldig takknemlig for svar
nr2-imagen:) Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 gå inn på babyverden.no! der kan du regne ut når du har el!
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Ja er fikk jeg opp at jeg hadde EL en uke etter mens ? stemmer det ?
nr2-imagen:) Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 ja det kan stemme.. selv om det er veldig forskjellig fra person til person.. men som regel dag 12-14 fra din første mensdag
Babyønske �� Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Tok du første eller siste dag ev mens. Hvis du tok siste dag, som du nevnte i innlegget ditt, blir det feil. Du må bruke siste mens første dag
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Hei! Det varierer mye fra person til person, men det vanlige er på dag 12-14. Ca tre dager før EL kan du få EL-slim.Det er et et tykt slim som legger seg oppå papiret, se etter det du. Så sies det at EL kommer på den tredje dagen med EL-slim. Men ikke alle som har det da, så ikke frykt om du ikke finner det. Noen kjenner også en svak smerte helt nede i magen, enten på høyre eller venstre side. Lykke til!
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2007 ja var første dag jeg skreiv, selv om jeg ikke husker når den begynte har veldig uregelmessig mens så kan vel egentlig ikke gå ut fra 28 dagers syklus heller. får prøve å se hva som skjer Man kan vel bokstavelig talt bli gravid fra uke 2 etter mensen å helt fram til mensen begynner ?
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde masse slim rett før helga! synd sambo er bortreist til imorgen da
Babyønske �� Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Litt usikker på hva du mener med den siste setningen din.......men selve eggløsningen varer bare ett døgn, og som oftest 14 dager(12-16 dager) før mensen, nesten uavhengig av sykluslengden. Og det er i forkant av eggløsningen at største muligheten for å bli gravid er der
Babyønske �� Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Det med eggløsningslim er vel veldig individulet. Jeg har opptil 6 dager med eggløsningsslim, og eggløsning på siste dagen med slim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå