krabbetrollet Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Den jeg prøvde å lage ble IKKE god :-( Uff...
St.Sunniva Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Hvor fikk du oppskriften fra? Syntes den hørtes god ut jeg, men kan jo tenkes den IKKE er det også..
krabbetrollet Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Hmmm... Kanskje jeg fant oppskriften på www.detsoteliv.no ? Husker ikke helt, mulig den stod i et ukeblad også. Jeg også syntes den hørtes veldig god ut, men det var såvidt jeg klarte å spise den.... Det kan jo selvfølgelig være mitt dårlige kokke-gen som slo ut i full blomst, men kaker pleier jeg å klare ok. Men; du vet ikke om den blir god før du har prøvd ;-)
St.Sunniva Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 Hmmm....var på den nettsiden jeg fant den også :-( Tenkte jeg skulle bake den til bursdag,men tør jo ikke det nå..hihi..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har en veldig god ostekake du kan få oppskriften på hvis du vil ) Får alltid masse skryt og alle ber om oppskriften siden den er så god!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå