Learning to fly Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg fortalte 4 og 5 åringen att det var nok en mulighet for at mamma og pappa bestemte att det var nok med tre barn. Det er ikke sikkert att vi kan klare alt vi skal viss vi får en baby til, sa jeg. 5 åringen: Men mamma, jeg VIL ha en baby til. Jeg: men da trenger vi nok mer hjelp i huset (tanke hushjelp) 5 åringen: Men jeg kan hjelpe, jeg skal rydde legoen min, alltid. Og passe ...(nr 3) mens du legger babyen. 4 åringen: Og jeg kan bytte bleier på begge to (begge to blir bleiebarn i tilfelle) Jeg. Så snille dere er. Det er veldig fint att dere vil hjelpe. Men hva skal jeg gjøre uten dere, når dere er på skolen og i barnehagen da? 4 åringen: Da får den ene babyen bare skrike til du er ferdig med den andre, så kan du hjelpe den andre. Sånn må det bare bli mamma! Hehe, de er nå søte da:)
m@rie82 Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 ååååå!! så skjønne barn du har!! min gutt (6 år) har begynt å snakke om en baby til, lillesøster er bare 6,5 mnd'er. men han sier: "mamma, vi tar tiden til hjelp. matilde må bli litt større før hun kan bli storesøster." men han er fast bestemt på at en til MÅ det bli. hihi!! jaja, vi får nå se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå