Cat.68 Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Hvordan startet det? symptomer. jeg går med skikkelige magekramper og sviing i magen på 3 døgnet nå. Er ikke løs i magen så det er ikke pga av tarmene ihvertfall. Er skikkelig vondt i magen rett over navlen på et vis. Blir verre nåer jeg spist noe, men krampene kommer hele tiden hele døgnet med jevne mellomrom.
Cat.68 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. oktober 2007 Føler meg litt kvalm når smertene tar i.
Gjest ->>- Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 "Sykdomstegn Sviende, brennende eller gnagende smerter øverst i magen. Noen våkner om natta av smerter øverst i magen. Smertene sitter ofte i et lite, velavgrenset område. Ved noen magesår blir smertene verre hvis du er sulten, og bedre hvis du spiser, drikker melk eller tar syrenøytaliserende medisin. " (lommelegen.no) Symptomene dine er vel uansett like nok til at en telefon til legevakta er berettiget. Stoisk lidelse er et tullete kvinnefenomen - har man vondt spør man legen. Go phone og god bedring.
meg & to små vampyrer Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Magesmerter kan være så mye. Jeg syns også du burde ringe lege/legevakt, dette er jo noe de prioriterer! god bedring!
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har hatt.........sviingen min sitter høyere oppe enn det du beskriver, men det kan vel variere? Burde ta en skjekk uansett? Drikker du kaffe? Det første du bør gjøre isåfall er å kutte den! God bedring:)
Cat.68 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2007 Ja jeg har kuttet kaffe, tør ikke å drikke den. Får vel ta en telefon da. Men gjør de virkelig noe med det sånn om kvelden.??
¤ my precious ¤ Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har også hatt magesår.... Brennende, verkende smerte nesten helt opp i mellomgulvet og veldig kvalm, vondere å stå enn å sitte...Litt bedre etter jeg tok syrenøytraliserende, men varte ikke så lenge. Viktig at du følger med på avføringen din....om du har gammelt eller nytt blod i avføringen, så må du kontakte legevakten, ganske fort - da kan du ha blødende magesår...
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 De gjør jo ikke noe med magesår så sant det ikke er blødende! Man må først og fremst ha gastroskopi som bekrefter magesåret - deretter får man en skikkelig hestekur med tabeletter. I ventetiden kan du spør legen din etter Nexium hvis du er veldig plaget....Det koster flesk, men jeg kunne ikke klart meg uten!
meg & to små vampyrer Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Det kan jo være noe annet, er derfor jeg anbefaler deg å ringe legevakta. Du vet jo ikke hva det er enda. Og det er nytt og vondt og forsvinner tydeligvis ikke av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå