Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Håper det ble en fengende nok overskrift ;-) Det må jo være noen her som har en slik vogn og faktisk har vasket den, i så fall, hvordan? Og går det an å ta av bøylen helt? (vi har Freestyle 3XL Comfort).
~sjiraff~ Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Bøylen skal visst kunne taes av helt, men jeg har aldri skjønt hvordan. Ikke har vi vasket den annet enn med nesten tør klut heller..
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Har ikke hatt behov for å vaske den enda...
meg & to små vampyrer Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Vi får ikke til å ta bøylen helt av, men har da heller ikke prøvd så hardt. Vaske med klut går kanskje?
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 jeg hadde freestyle og lette lenge etter det hehe...ene siden er jo grei, men på andre siden så er det lissom under, der som bøylen er stikket inn, er en liten tapp som du må trykke inn...å dra av den bøyla
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Det er en pitteliten knott inni hullet på den siden hvor bøyla sitter fast som skal trykkes inn.... Ble veldig knotete forklart, men jeg får ikke til noe bedre.... :-) Da vi vasket den tok vi tøyet løst fra ramma og spyla det i dusjen.. :-)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Ok, skal prøve å finne den. Takk for hjelpen! :-) Er mest bøylen som er skitten, resten skal jeg nok klare å få ren med en klut.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 jeg har nettopp kjøpt brukt quinny vogn, og jeg tok av trekket og slang det i maskinen på 30 graders kortvask, ble superbra det!!!
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Det gikk bra altså? Da tør jeg vel å prøve jeg også. Hvilken farge var det da? Vår er rød. Og hvordan får du det av, trekket altså :-)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 min er også rød, og den er fortsatt like rød!! trekket tar du av v å åpne diverse knapper bak, og på sidene, og er festet under m noen remmer.. vasket forresten også den kalesjedelen m lommer og alt mulig, solskjermen og puta også!! men puta ble litt pløsete liksom.. så ville ikke tatt m den!!
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #12 Skrevet 1. oktober 2007 Puta? Er det en pute på den, hmmm, nå må jeg vist se litt ordentlig på den snart, hehe... Bruker dreamybag til den nå til mini, men må snart bytte til sportsvogndelen igjen og da hadde det vært fint om den var ren. Brukte du vanlig vaskemiddel?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. oktober 2007 #13 Skrevet 1. oktober 2007 he he det er en sånn løs hodepute, festet m borrelås bak! brukte bare vanlig vaskemiddel, til og med en dæsj skyllemiddel tror jeg.....!!!
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #14 Skrevet 1. oktober 2007 Ahhh... DEN ja! :-) Tusen takk for svar, da skal jeg hive den til vask i morgen, skal bli deilig å få det gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå