Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei bella :)

 

 

GÅr det bra med deg?

Her ammes det over en lav sko.. puppene gløder og nå renner de jammen over også - må begynne å pumpe litt trur jeg.. hehe - moro siden jeg ikke fikk det til sist

Skrevet

Joda bra, bare litt sliten av storesøster i dag- men hører med det å.

Tuppa har sovet mesteparten av dagen i dag, trøtte jenta..

Så godt å høre at amminga går bra, ikke noe som er bedre enn det

 

Skrevet

hehe - har storesøsterfri en uke nå så nå skal jeg prøve å hvile masse... Til fredag reiser vi til Sveits for 10 dager - det blir nok tøft nok det

Skrevet

Må hvile mens man kan ja;) det går da bra å reise bort;)bare koselig det

Skrevet

Joda. trur det går fint jeg - men det er jo slitsomt å besøke andres familie uansett.. og storesøster er med, men hun skjønner jo ikke sveitsisk så jeg får vel ikke så mye avlastning tenker jeg... men vi gleder oss også - blir moro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...