Fabelaktiv Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 hei bella GÅr det bra med deg? Her ammes det over en lav sko.. puppene gløder og nå renner de jammen over også - må begynne å pumpe litt trur jeg.. hehe - moro siden jeg ikke fikk det til sist
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Joda bra, bare litt sliten av storesøster i dag- men hører med det å. Tuppa har sovet mesteparten av dagen i dag, trøtte jenta.. Så godt å høre at amminga går bra, ikke noe som er bedre enn det
Fabelaktiv Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 hehe - har storesøsterfri en uke nå så nå skal jeg prøve å hvile masse... Til fredag reiser vi til Sveits for 10 dager - det blir nok tøft nok det
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Må hvile mens man kan ja;) det går da bra å reise bort;)bare koselig det
Fabelaktiv Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Joda. trur det går fint jeg - men det er jo slitsomt å besøke andres familie uansett.. og storesøster er med, men hun skjønner jo ikke sveitsisk så jeg får vel ikke så mye avlastning tenker jeg... men vi gleder oss også - blir moro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå