Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 sønnen min på 7uker nekter å ligge i egen seng.. Jeg føler jeg har prøvd alt. Jeg har prøvd å la han ligge trang, jeg har lagt min egen topp oppi slik han skal kjenne lukta av meg. Jeg har latt han sovne på armen og lagt han oppi etterpå, men han våkner alikevel. Jeg har prøvd å kose med han mens han ligger i senga, men han vil ikke roe seg. Det eneste som hjelper er at han ligger i senga vår. På dagen vil han også bare ligge på armen. Noen som har noen forslag som kan hjelpe meg? Blir så frustrert om dette skal fortsette.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Sovner han i vognen? Kanskje du kan la han sove i vognbagen inntil videre? Det måtte vi gjøre. Skiftet først til sengen da hun var et par måneder. Da gikk det fint.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 er ikke alltid han sovner i vognen heller. må som regel trille han litt.. hender av og til at han sovner på armen, og hvis vi er heldige da så våkner han ikke om vi legger han i vogna
mamman te Vetle og Alma Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 barn vil som regel våkne der de har sovnet.Så å bysse gutten min i søvn for å legge han ned det funket ikke. Her gikk det seg til etter han ble gamlere. Nå vil han ikke sove sammen med mamman sin, litt trist igrunn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå