Gå til innhold

Spørsmål ang sydentur med unger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det best å reise? Må være i tidsrommet Mai-sept.

Og hvoooooor.... Skal til Hellas vet jeg, men det er jo så utrooolig mange fine plasser!! Vil ikke til de store plassene da, må være en liten plass, der det ikke er oversvømmelse med turister... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg kanskje dratt i mai-juni.. Er jo så sykt varmt der i juli og august! Nå er det vel rundt 30 grader der, så det er jo ikke så halvgærn det heller.. Hm.. Enten mai, muligens juni(selv om det er på god vei til å bli veeeldig varmt) eller september.

Skrevet

Jah... Hm....

Skrevet

Og hvilket reisebyrå er dere fornøyde med??

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Trio Ving.

Skrevet

For når var du sist ute og reiste lixom...? =P

Skrevet

Skal du driste deg ut på nå da schnuppa? ;-)

Jeg var på Rhodos på et wingresort.. Meget barnevennlig med aktiviteter for barn. Bamseklubber, bamser som vandret i 30+ rundt bassengkanten. ( Drømmejobben;) .. En scene for barn på kveldene hvor de kunne opptre selv og hvor de hadde barneteater (stor suksess)

Det var også to barnebasseng m/ sklier, vannspruter etc.

Rhosdos kan også friste med gamlebyen som er full av boder, restauranter, butikker osv..

Klemklem

Skrevet

Vi har akkurat vært på Thassos- Skala Potamias. Et perfekt sted å dra med små barn, stille, rolig, med en laaaang flott sandstrand, og veldig romantisk for mamma og pappa:)

Reiste med Apollo,ingenting å klage på der. Thassos ligger langt Nord i Hellas, så sent i mai eller tidlig i september er nok å anbefale

Skrevet

Noe må jeg jo prøve, gidder ikke sitte her neste sommer så.. ;p

Ja, det høres jo supert ut, men det blir litt for mye "turist" for min del.. Hehe.. Vil oppleve Hellas, ikke bare hotell med det opplegget de har... ;o)

Skrevet

Ja, jeg har sett litt på Thassos.. Skal legge den til i vurderingsbunken... ;o)

Skrevet

Ja, det var et jævlig bra selskap du assa... Høhø. ;o)

Skrevet

Vi har vært i kreta de fire siste årene, men vi har bare vært der i September.Det er å anbefalne, virkelig! Men det er varmt da... Og ikke så mye turister.

Men neste år skal vi reise i mai, for skal ha snuppa med, og vil ikke ha den verste varmen.. Det som er bra er jo at da er det grønt og fint der... Senere på året er jo alt svidd. Ikke mye grønnt gress nei!

Vi har alle fire gangene vært på samme plassen, og kommer nok til å ende opp der neste år også;) Da er vi i agiia apostoli (sikkert ikke rett skrevet) det ligger 5min unna chania sentrum med taxi. Vi har reist med apollo hver gang, og er strålende fornøyd=) Har bodd på hotellene: Flamingo, cretan dream, oktana (tror ikke det er lengre),resten husker jeg ikke navnene på i farten=S Personlig vil jeg anbefale Hotell Flamingo, eller cretan dream (sistnevnte kan du bare reise til gjennom solia).... Hmm, da kom jeg ikke på noe mer i farten, men bare spørr om du lurer på noe=)

http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Smart+search+%28results%29.htm?CountryTrackerId=6145&DestinationTrackerId=31772

Skrevet

Takk for tips! Tror nok jeg heller mer mot Mai jeg oxo ja.. Høres bedre ut det. =)

Skal sjekke ut de hotellene. =)

Skrevet

Nei, men vær sånn dah!.. ;-)

Vi blir forresten med vi..

Skrevet

Jaaa, heng dere på! Jo fler jo bedre! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...