Fabelaktiv Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Altså.. Min - sovner IKKE alene sover ikke alene er veldig selskapssyk bryr seg ikke om babygym er veldig glad i å bli skiftet på og ligge på badet.. lysene kanskje? liker å bli trillet
Entil? Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 min er "bare" 3 uker enda da...men han sovner alene... hater å bli skiftet på,eller,elsker å ligge naken,men hater å bli påkledd igjen... liker å bli trillet elsker å se på ting som avgir lys, slik som lamper,tv og se ut vinduet....kan ligge leeenge alene og bare se på lyset... fekter noe sinnsykt med armene... har begynt å pludre litt med seg selv,og smile:)
Fabelaktiv Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Fektes endel her også ja.. hehe... smilene trur jeg ikke er helt bevisste hos snuppa mi enda, men de kommer nå i rykk og napp
Entil? Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 hehe...tror ikke min smiler helt bevisst heller da..kanskje bare litt luft i magen,hehe,men jeg velger å tro at han prøver å sjarmere mamman sin,og det greier han ialefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå