Plutselig_gravid Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Noen av dere som har opplevd det? Fant dere det ut på en rutinemessig kontoll eller gikk dere til gu pga plager - og at de da fant det ut? I såfall - hvilke symptomer/plager hadde dere?
Livmor Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Fant det på rutinemessig kontroll - ingen symptomer. Jeg hadde den laveste graden, og gikk til kontroll to ganger i året.
FuriLaks Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Rutinemessig kontroll her også, kan ikke huske at jeg hadde noen symptomer. I forbindelse med svangerskapet ble det påvist en cyste på ca 4 cm som er der ennå, men har ikke blitt større. Ganske vanlig at de går tilbake av seg selv, men går ofte og sjekker. Blir den større enn 5 cm må den fjernes.
våken_om_natta Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Hos meg ble det oppdaga på rutinekontroll. Tok biopsier. Hadde verste graden og måtte operere. Nå er jeg god som ny:-)
Plutselig_gravid Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 Takk for svar! Jeg begynner alvorlig å lure på hva som feiler meg. Har veldig gu skrekk, men har endelig tatt mot til meg å bestilt time. Hun jeg snakket med over telefon sa at det hørtes ut som jeg kunne ha celleforandringer. Har en del plager jeg da (bl.a fått noen "kuler" oppi der.) Noen flere?
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Tok prøve når jeg var til første svangerskapskontrollen. Var da ca fire år siden sist. Hadde da grove forandringer, måtte inn til konisering fem uker etter fødselen. Prøvene etterpå har vært fine. Skal på ny kontroll igjen nå i desember, alltid litt spennende. Lykke til da, du får skrive et referat når du er ferdig
Plutselig_gravid Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2007 Takk igjen for svar:o) Er behandlingene smertefulle? Skal komme tilbake med referat ja. Leste litt på nettet om celleforandringer - huff, ble ikke akkurat mindre bekymret da... Mye kramper/smerter på ene siden, har mer eller mindre blødd i 3 mnd, "kuler" oppi der, mye og illeluktende utflod, smerter ved samleie.... Håper bare det ikke er kreft eller at jeg er blitt steril... Gleder meg i hvertfall til endelig å få svar på hva som skjer der nede...
Libido- Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Hadde grad 2 og ble operert. Fant det ut ved rutinemessig gu, men hadde av og til småblødninger etter sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå