Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 om det bare er hormonene som spiller meg ett puss. eller om det er noe i dette. jeg er så frykelig sjalu, og mistenksom til en spesiell jente. har følt det sånn her før og har da vist seg at samboer min har innrømmet til andre at han var forelsket i en annen. nå er det ei som er dattra til sjefen hans, og hver gang han drar på fest drar han sammen med broren hennes og da er selvsagt hun også på disse festene. etter den første festen hadde han plutselig mobilnr hennes lagret på sin mob. han har snakket mye om henne, og syns hun er ei kjempejente. og nå når jeg spør om henne smiler han så teit og rødmer. fant ei mld som han hadde skrevet fra arbeidsmobilen sin til broren hennes hvor han spurte etter nr hennes, for han har det ikke på arb.tlf. det virker som hun blir en større og større del av hans liv og jeg har ikke engang møtt henne. en gang har jeg sett henne, for lenge siden.for en stund siden gjorde han det slutt med meg, og det var slutt i flere uker mens jeg satt hjemme gravid og han var på disse festene... jeg er så bekymra, og sist vi hadde sex klarte han ikke å tenne nok på meg, og måtte runke selv for å bli ferdig ...dette har aldri skjedd før. jeg føler selv at jeg er feit og stygg, siden jeg er gravid men han sier det bare er tull. tror dere det er bare hormoner?
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg mener at disse tilfellene ikke høres akseptable ut på noen måte . Ville ikke ha godtatt dette fra samboeren og barnefaren her i huset !! Og uansett om det hadde vært hormoner er det noe han absolutt burde ta hensyn til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå