Lille jente Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg tok en test i går, og den gjorde fult utslag. Nå nå er det bare til å vente i spenning og se om vi har gjort en ordentlig jobb ;o) Det er så spennende! Føler vi fortjener å komme i mål nå ettersom vi har 16 pp bak oss....
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 hehe moro da jeg har el i løpet av de 3 neste dagene så her er det testing etter el for alle penga... hehe
Idun<3tosmå<3 Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg og! Er på andre dag med ELslim, men testet negativt i dag da... Så håper jeg ikke har gått glipp av den, da gubben kommer hjem i kveld etter å ha vært borte ei stund...
Babyønske �� Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Jepp. Hadde positiv test både lørdag og søndag, så har vel eggløsning i dag regner jeg med. Vi hadde bare en runde i senga nå i helga, så jeg lurer på om vi må ta en runde til nå i kveld. En gang er vel litt lite for å klaff, men man vet aldri :-)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Positiv EL-test i dag. Men gubben klarer ikke holde på lenge nok til utløsning. Så her er det ikke mye spenning på gang... :-( Bare lei meg jeg Ønsker lykke til, til alle dere andre da. Kan jo krysse litt fingre for dere likevel ;-)
LillyMy+1<3 Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 El rundt torsdag, tror jeg sånn ca:) Så det blir vel prøving annenhver dag her også
akicha Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er på dag to/tre med elslim, men ingen positiv ELtest enda... Og nå er gubben borte til torsdag, så nå får egget bare holde igjen til det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå