Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 lillemann \bruker å være skikkelig snill å legge,er en engel uten like..nesten aldri noe grining... så med en gang han er litt vanskelig å legge,blir jeg helt rådvill,går rundt meg selv,stresser og aner ikke hva jeg skal gjøre.....:S liker det ikke..
manonym Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Hehe, slik er jeg også når gutten min har vert inne i en slik "god" periode. Blir helt stressa og satt ut=)
Blue Lady Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Hehe, kjenner meg igjen i det ja! Lucas har vært en drøm å legge fra han var 4 mnd. Viss han en kveld gråter, hyler eller trasser aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Takler jo disse tingene på dagen, men på kvelden og på natta blir jeg helt rådvill. Har begynt å få Mina på samme leggerutiner nå, Er bortskjemt ja!
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 syns det er drit ekkelt jeg... hva om han blir skikkelig trassete og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre liksom.. luksus problem,i know.. men alikevel..
manonym Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Men husk på at om du begynner å stresse osv så merker han det på deg, og blir kanskje enda mer stressa av det selv.
Turid Laila Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Har samme "problemet" her... I dag har han vært veldig sutrete og jeg ANER virkelig ikke hva jeg skal gjøre når han er sånn... Men han roet seg til slutt, men han har bare hatt to korte lurer i dag, så nå sover han forhåpentligvis godt i natt!
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 ja jegvet.. men klarer ikke holde meg...er sååå ufattelig dårlig på å holde meg rolig...
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 angell: sånn har det vertt her også idag.. han har bare sovet 2 ganger og var sur nå istad..nå tror jeg han sover fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå