Gå til innhold

Hva er dette?? Hjelp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille sønn er tre uker og har fått masse kvise liknende utslett. Masse i ansiktet og litt på brystet. Hva er dette? Hvordan får jeg dette bort? Er det farlig? Håper noen kan hjelpe veldig bekymret førstegangs mamma :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være hormonutslett som her helt vanlig å få. Om du ammer kan du smøre litt morsmelk på.

Skrevet

Er veldig vanlig:) De får det vistnok pga hormoner fra mor..tror jeg. Jenta mi hadde det også fra hun var ca 2 uker, det er borte nå..hun er 8 uker:)

Skrevet

dette er heeelt vanlig! pleier å gi seg ved 3 måneders alder ..men vask over med klut i ansiktet morgen og kveld..erfarings messig så blir det litt bedre da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...