Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Min lille sønn er tre uker og har fått masse kvise liknende utslett. Masse i ansiktet og litt på brystet. Hva er dette? Hvordan får jeg dette bort? Er det farlig? Håper noen kan hjelpe veldig bekymret førstegangs mamma :-(
Turid Laila Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Kan være hormonutslett som her helt vanlig å få. Om du ammer kan du smøre litt morsmelk på.
Mammapudding Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Er veldig vanlig:) De får det vistnok pga hormoner fra mor..tror jeg. Jenta mi hadde det også fra hun var ca 2 uker, det er borte nå..hun er 8 uker:)
lotte83 Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 dette er heeelt vanlig! pleier å gi seg ved 3 måneders alder ..men vask over med klut i ansiktet morgen og kveld..erfarings messig så blir det litt bedre da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå