mayaya Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Når begynner dere med vinterpose? Har Kosepose i vogna nå, men ved ca hvilken temp starter dere med dunpose?
lenej :o) Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 hehe.. voksien kommer i vogn etter vi har passert 0grader.. inntil da er nok Koseposen den aller beste!
mayaya Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Oki, hva bruker du på nå da? Ull?
lenej :o) Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 hmm.. longs, body, genser, bukse, ullsokker, lue, votter å jakka hannes. oppi posen!
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Hva er kosepose? bare lurer... evt hva koster det? Fordi vi har bare saueskinnpose, og har ikke begynt å bruke den enda, så er bruker jeg bare dyne over henne, kanskje det er dumt, stygt ?
mayaya Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2007 Det er en fleecepose med litt for i, super som høst og vårpose.... Jeg elsker iallefall min og har kjøpt den i julegave også :-) du kan se dem på koseposen.com
lifa og Eline Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 i fjor begynte vi når det ble 7 grader, hadde da kun langbukse under, strømpebukse brukte vi kun under når det ble under -5 grader.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Vi tok fram dunposen igår vi. Bor i Oslo. Men, det er fordi lillegutt er over i sportsvogn nå, og når det blåser da synes jeg det ble litt kaldt med dyne. Det blåste liksom inn på sidene. Men, har bare på body, bukse og lue da. Droppa jakken når han sitter i posen.
mayaya Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2007 Oki Ser for meg at det ville blit kaldt hvis vi ikke hadde koseposen ja.... Da hadde vi nok behøvd mer klær.
lenej :o) Skrevet 1. oktober 2007 #12 Skrevet 1. oktober 2007 er ikke dynen lett å sparke av.? mini kunne ikke hatt dyne...
mayaya Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. oktober 2007 det kunne ikke min heller tror jeg. skjønt, han er den reneste houdini da, så det er med neppe han unslipper posen og.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå