Gå til innhold

Det har ikke gått opp for meg enda..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. at jeg faktisk skal bli mamma.. Noen ganger kommer det skyllende over meg,men føler det er så massivt,at jeg bare ikke kan tenke for mye på det. Noen andre som har det litt på samme måte?

Selv når jeg kjenner det sparker og rører seg i magen,går det ikke opp for meg..

Og noen ganger så bare tenker jeg at dette er jeg virkelig ikke klar for!! Huff,føler jeg kommer til å bli en forferdelig mamma...

Kanskje det er noen her inne som har lignende tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har ikke gått opp for meg heller enda.

når beibisen sparker er jeg bare sååå gla og lykkelig, men jeg har liksom ikke den følelsen at det endelig er min tur. jeg liksom, jeg skal bli mamma.

Skrevet

Godt det ikke er bare meg.. Det er så merkelig alt sammen..

Skrevet

ja jeg vet. jeg kan snakke om magen og beebien inni ofte til andre, men når jeg er alene virker alt som en drøm. jeg vet jo at det er noe dær, men at det er min liksom..

Skrevet

Er bare 13 uker, men alt føles helt surrealistisk. Har aldri vært av den baby-syke typen, men - selvfølge skulle det jo skje en gang. Alder og alt passer.

Føler meg veldig som Miranda i Sex and the City!

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg har en datter på 9 år fra før, så jeg er en dreven mamma (hehe), men allikevel er det helt virkelighetsfjernt at jeg skal få en liten baby igjen :) Det er jo egentlig ikke så rart at man føler det sånn da. Tror det er helt normalt å føle det slikt. Man får jo egentlig ikke et ordentlig forhold til babyen før den kommer ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...