NoraNora Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 tror dere at de mennesken som dere blir "kjent" med her inne snakker sant?
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 spørs hva de sier. hvis de sier de er fra en annen planet og at satan har sendt dem til dib for å føre ammepress så kanskje ikke. hvis noen sier de har en baby så velger jeg å tro på det.
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 kall meg gjerne naiv,men ja,...det tror jeg..
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 eller,er enig med sauen.. tror på det som høres trolig ut..
NoraNora Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 og hvis noen andre her inne fortalte dere at de vet at en annen lyver veldig mye her inne da? hva skulle da til for at dere skulle tro på det?
Northernlights Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 De man blir "kjent med",som holder til her ofte, de faller i fella før eller siden ved å skrive om noe de skrev om før,og som ikke holder greip. Det er da man vet "noe" skurrer. Og det har det jo gjort her inne før. Stort sett stoler jeg iallefall på folk her. Lyver man på seg en baby, har man problemer. Og det skinner igjennom før eller senere. Samme gjelder å lyve på seg død og fordervelse.
Loyloy Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Kommer helt an på hvem og hva det dreier seg om....
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Livet er for kort til å tenke slik. Tar alt med en klype salt jeg da. Fint om jeg kan hjelpe noen - og enda flottere om jeg kan være til underholdning for andre. Når det er sagt, kjenner jeg til et tilfelle her inne, hvor ei alltid måtte fortelle hvor fantastisk samboeren var. Det var jo ikke måte på hvor høyt han elsket henne osv. Jeg visste de var midt i et samlivsbrudd (kjenner samboeren privat) og at han var utro. Tragisk hele greia. Hun ville sikkert lure seg selv - eller skremme bort denne andre kvinnen. Den personen som har skrevet disse innleggene er nå helt borte fra siden - eller så har hun byttet nick. Hun var her i årevis for så å plutselig forsvinne etter bruddet.
Loyloy Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Hvis noen sier de er sent av Satan til DIB for å drive Ammepress ser jeg ingen grunn til å ikke tro dem!
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 De jeg virkelig føler jeg blir kjent med tror jeg på ja (har jo møtt noen også så vet det de har skrevet er sant), men det er endel her inne jeg ikke tror helt på, tror de overdriver endel eller dikter opp, har jo vært endel eksempler på det før.
manonym Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 Ja tror vel på det meste, men bryr meg egentlig midt bak om noen her inne lyver for jeg gidder ikke å engasjere meg så pass at det skulle ha noe å si.
Dailis Skrevet 1. oktober 2007 #12 Skrevet 1. oktober 2007 TJa, leser vel alt med en klype salt. Vet det skrives en del tull her inne, så jeg tror vel sjelden på folk jeg ikke har møtt. På den måten at jeg tar ikke ting innover meg. Men jeg setter ikke spørsmålstegn ved alt jeg leser, det gidder jeg ikke;)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #13 Skrevet 1. oktober 2007 hva mener du HI ? kjenner du noen som lyver mye her inne ?
NoraNora Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 1. oktober 2007 men selv om man har møtt dem på et dib treff eller vært på en shoppe tur eller sånn trenger jo ikke det avsløre mye.
Cat.68 Skrevet 1. oktober 2007 #15 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg trur ikke i hele tatt at alt som blir sagt her inne er sant, men jeg spekulerer ikke i det. Det jeg hater her er den lynsjemobb som opptrer så fort noen sier noe som virker magesterkt for noen annen.. Ibland blir mistruen så vanvittig forstørret og jeg synes det er skammelig å uttale seg bastant om noe man ikke kan motbevise. Jeg blir heller ført bak lyset 100 ganger en å mistror noen ubegrunnet 1 gang. For hvis jeg blir lurt sårer det kun min egen stolthet i noen minutter, mens hvis jeg sparker på noen som ligger nede eller mistror de, sårer jeg noen annen og legger stein til byrden.
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #17 Skrevet 1. oktober 2007 Nei det er klart, men jeg tør påstå at noen kan man på en måte lukte litt ut om de er ekte eller ei. Har bare møtt en av de som er litt kjent her inne og kjenner en annen fra før (kjenner godt) og hun jeg har møtt er jeg helt sikker på at snakker sant her inne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå