silhah og emilie Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 må vel ringe til legen å høre 1,5 uke siden jeg var der og de sa jeg hadde en sa..de fant en tom fostersekk..jeg tror jeg var i uke 7 nå tester jeg atså positivt..vil det si at ikke alt har kommet ut og jeg da må ha en utskrapning? det vil jeg virkelig ikke
silhah og emilie Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. oktober 2007 må også tilføye at jeg har funnet blod på papiret og litt i trusa hver dag i 1,5 uke og at bare 2 ganger har det vært pittelite friskt blod, ellers har det vært brunt har ikke hatt noe spesiellt vondt i magen
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 hcg nivået holder seg i kroppen en god stund etter en sa...så er ikke sikket du trenger det men ville ta kontakt med lege for sikkerhets skyld. en klem fra meg trist når det ikke går bra
LegallyBlond Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Ring legen å få en sjekk, og hør om det med utskrapning.. HCG henger jo litt igjen i kroppen (selv om det går forholdsvis fort ut), så du kan teste positiv selv om du har hatt en SA. MEN om du var i uke 7 under ultralyden KAN de ha tatt feil, selv om det er sjelden...HAr hørt flere som har fått samme beskjeden, og så har de funnet liv likevel.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Når eg hadde sa så var den positiv med ein gong og neg ei uke etter. Begge testane blei gjort på legesenteret. Men eg hadde ringt og snakka med legen uansett eg da.........
Plutselig_gravid Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Ville tatt en telefon til legen. Da jeg hadde sa, testet jeg negativ et par dager etter aborten. Men, jeg var bare 3 uker på vei jeg da så det har kanskje noe å si. Og alt kom med en gang - og slapp utskraping.
silhah og emilie Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2007 huff håper jeg slipper utskrapning altså..og hadde det vært spire der inne så hadde jeg hoppet i taket..men det tør jeg ikke å tenke på..kan jo ikke være mulig
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Hmm, jeg ville bedt om en ny UL. Med min mellomste var jeg til UL i uke 7 pga blødninger og da fant de tom fostersekk. Jeg fortsatte å småblø litt og skulle til ny UL uken etterpå for å se om jeg måtte ha utskrapning, på den nye UL'en i uke 8 fant de foster og bankende hjerte...! Nå vil jeg ikke gi deg noen falske håp med dette, men jeg ville i hvertfall fått det undersøkt, sånn i tilfelle, det går an å se feil på UL også og har du ikke blødd skikkelig (har mistet i SA en gang senre og da var det ikke tvil om hva som skjedde for å si det slik) så tviler jeg på at alt er kommet ut dersom det er en SA. Masse lykke til da! :-)
silhah og emilie Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2007 ja det hadde vært noe..i morgen på bursdagen min og greier:D men tør ikke håper på det..tror det egentlig ikke heller
Kondis som en murstein Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Har faktisk tenkt det samme, jeg spurte deg for noen dager siden om du skulle på flere ultralyder... Synes du skal spørre om det, evt ta en privat. Lykke til ) Jeg var på ul i uke 6 og da så de også bare en tom fostersekk, hun ville ha meg tilbake et par uker etterpå og da var det noe der ) Jeg var til ul pga blødninger...
Snuppa! Skrevet 1. oktober 2007 #13 Skrevet 1. oktober 2007 Da jeg var 7 uker på vei med jenta mi blødde jeg kjempemye. Dro til sykehuset og legen sa det var spontanabort. Blødde litt i en uke etterpå. Men 2 uker etterpå var spiren der fremdeles den. Og nå ligger "spontanaborten" min og sover i senga
yess!!vi blir 4 i februar:-) Skrevet 1. oktober 2007 #14 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har også fått beskjed under en ul i uke 7 at jeg hadde hatt en ma, fordi de bare fant en tom fostersekk. Dette var til og med hos en privat gynekolog som er spesialist på graviditet, så jeg stolte virkelig på ham. To dager senere var jeg på sykehuset for utskrapning, tok en ekstra sjekk med ul, og der var det et bankende hjerte! merkelig følelse...nå har vi iallefall en baby på 8 mnd...
silhah og emilie Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 1. oktober 2007 huff nå begynner jeg å tenke da ve dere..hva om det er et bankende hjerte der? vil ikke ha falske forhåpninger åsså kan jeg ikke tro at jeg skal være så heldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå