Millapril Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Etter en kjip og regnfull ferie hjemme og i Sverige i år, tar vi ingen sjanser for neste år. Så nå er tur til Kypros bestilt. Det blir Sunwing Resort med Happy Baby pakke, så alt er klart for småbarnsfamilien! Vi reiser sammen med et vennepar med små barn også, så dette blir koselig. Har vært der tidligere og det er virkelig flott for barn. Vi gleder oss allerede til juni!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 ååååå så deilig!! Hørtes jo supert ut med Happy Baby pakke, da er vel alt tilrettelagt helt ypperlig tenker jeg!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Å så deilig! Greit å være tidlig ute, før man vet ordet av det er alt utsolgt. Greit å dra med venner, ting blir lettere når man er flere. Da er jo Erica stor jente også, tenk så deilig...duppe i vannet og bare kose seg :-)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg finnes ikke misunnelig! ;o) Dere er smarte som er tidlig ute og bestiller tidlig! Og jammen høres det kos ut for de små med slik Happy Baby pakke. Vi bestilte en tur til Alcudia med datteren til min sambo og det var stor suksess. Hun var riktignok nesten 4, men du kan tro hun koste seg bra der ja..
Bellen^2 Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Oi, dere er jammen organiserte som har fått ordnet neste års sommerferie allerede! Vi har ikke klart å få booket høstsydenferien vår enda vi:) Høres jo toppers ut for småbarnsfamilier da!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Så gøy da. Det blir sikkert skikkelig deilig ferie. Kos med sydentur med de små da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå