Gå til innhold

Hva er verd aa se av serier som gaar paa norsk tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har värt her i 3 uker snart og det har bare värt Barne-tv paa her. Er det noe som er verd aa se egentlig? Ikke svar Hotell Cäsar...

Har bare NRK, TV2 og TVNorge. De tyske kanalene er bare dubbet, saa det gidder jeg ikke aa se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser en del på Weeds, men den laster jeg ned og brenner ut. Jeg er elendig på å passe på å få det med meg når det går på TV, for jeg ser jo ikke på TV og kjøper ikke Se&Hør :-) Ganske koslig og morsom serie.

Skrevet

Ellers hører jeg at Sopranos skal være en bra serie, og den går/gikk på NRK.

Skrevet

Jeg liker Inspektør Linley, kalde spor og Criminal minds. Og House kanskje. Løvebakken kan være morsom... dvs det er morsomt ...og nytt på nytt.

Skrevet

Criminal minds? Er det krim?

Skrevet

fbi agenter som reiser rundt og løser vanskelige saker( massemord, seriedrap). Liker skuespillerne og selvfølgelig spenningen:)

Skrevet

Ok :)

Saa ingen godsaker som Frustrerte Fruer e.l....

Skrevet

Weeds er en sånn godsak. Det handler om en alenemor som prøver å stable ting på beina etter at hun plutselig ble enke. Det er ikke så tragisk som det høres ut. Det er vel heller en ganske morsom serie som utspiller seg i en ganske sær bydel (eller hva man skal kalle det).

Skrevet

Greys Anatomy, tirsdager i halv ti-tiden på TV2. CSI NYpå TVNorge onsdager, også det i halv ti-tiden.

Velkommen til gamlelandet. På tide å få seg et norsk tastatur,kanskje?

Skrevet

Jeg har lovt at jeg skal finne ut av de kodene. Faar da vel ikke til aa koble paa norsk tastatur paa laptoppen?

Skrevet

Nei, det er jo sant :-) Velkommen hjem, i alle fall.

Skrevet

eh....jo? man kan kople ett tastatur til laptop...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...