lotte83 Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 bruker dere velling? hvordan gjør dere det og hva slags erfaringer har dere? prøvde det i dag på min lille datter på 4 måneder..hun får mme og er ganske positiv men lurer på hvordan dere gjør det.
jennifer Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Hei lotte83:) Jeg gir tynn grøt på flaske 2 ganger om dagen,lillegutt er 5 mnd. Blander ca 4/5 ts Maisgrøtpulver i 180 ml mme. Fungerer fint her,har også begynt m ren grøt,men sliter veldig ,så det blir kun ett par skjeer hver dag. Klem
lotte83 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 takk for svar ..noen flere med erfaring? hva gjør dere ? hvilken grøt bruker dere og hvor lenge kan man gi velling? har dere hørt om hirse grøt og om å bruke dette i velling?
ompah! Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Hei! Vi bruker samme velling som jennifer her....får det som siste flaske før legging. Hun elsker det....vet ikke hvor lenge man kan bruke det jeg, men frøken her er 6 mnd, og jeg kommer nok ikke til å slutte med det første
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg bruker det ikke etter at jeg så at pakken jeg hadde inneholdt 34,5 % sukkerarter.
Faylinn Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg ga mme + litt maisgrøt som velling en periode fra gutten var ca 4-5 måneder. Han gulpet veldig mye i den perioden, og sluttet når jeg gikk over til grøt, så her spørs det om det blir mere velling. Nå selger jo både Hipp og Nestle maisvelling fra 6mnd, men da jeg prøvde en gang var det masse skrik etterpå. Kan ha vært tilfeldig, men har ikke prøvd igjen enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå