Gå til innhold

svimmel og stikkninger i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har i de siste 2 ukene vært svimmel og ør, men det kommer og går så det er ikke slik at det har vært en plage. På fredag begynte jeg å få veldig stikkninger i magen, og tenkte at jeg kanskje kunne være gravid. Har hørt at dette er symtomer! Men...så kommer men-et...jeg fikk mensen i dag...en uke etter at jeg skulle hatt den:( har hørt at en kan være gravdi selv om man får mensen...er det noen her som har erfaring med dette? jeg kan jo bare ta en test, men kjekt å høre andres erfaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss du har fått skikkelig mensen, så tror jeg ikke du er gravid.. men man hvet jo aldri :) du kan jo ta en test for å vær helt sikker! Lykke til med prøvingen!!

Skrevet

det er det jeg også tenker...:( men håper alltid;) takk for det...det samme til deg!

Skrevet

Takk! Jeg er mange dager over ikm, men får bare negative tester.. Men det som er bra med oss jenter, er at vi aldri gir opp, og tenker alltid positivt! Det tror jeg er veldig viktig!! :)

Skrevet

så sant så sant...må aldri gi opp vettu;) men jeg skal krysse fingre og tær for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...