Gå til innhold

babyshower på onsdag :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min familie er det startet en ny tradisjon (tatt fra Amerika....). Da søskenbarnet mitt var 31 uker på vei hadde hun babyshower og inviterte alle damene/jentene i familien (bestemødre, mødre, søstre, søskenbarn osv) og fikk utrolig mange fine gaver. Alle syntes dette var kjempeartig, og nå er det min tur om to dager - gleder meg!! På denne måten får vi jo gavene på forhånd, noe som er litt greit, da kan jeg se etterpå hva jeg mangler av små-utstyr og klær til babyen. Jeg skal servere middag og kake, og gleder meg masse masse til alle gavene+kjekt å treffe alle kvinnene i familien :D Andre som skal ha dett?? Et artig tips iallefall :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, søsteren min har invitert til babyshower for meg. Jeg er jo førstemann ut av oss så da får vi starte tradisjonene. Mamma bor i USA og har bodd der de siste 10 årene, så vi stjeler litt derfra innimellom. Synes det er et koselig tiltak og fin mulighet til og få samlet og sett alle før man kanskje får en litt roligere periode i heimen en stund.

Da får man jo også som du sier gavene da istedenfor etter fødsel, det er jo også veldig kjekt! :o)

Vi skal ha shower om et par ukers tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...