Gå til innhold

er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så hoven nedentil- helt opphovnet liksom... og øm... er det flere som har det sånn? er litt pinli ...

sex blir jo liksom bare helt utelukket... :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også slik... Ikke hele tiden, men ganske ofte... Aner ikke hvorfor... Føler meg helt sprengt liksom...

Men hvor langt er du på vei? Har du hatt det lenge?

Har selv 5 uker til termin, men har hatt det slik ganske lenge egentlig...

Skrevet

Har det også sånn. Føler at jeg går rundt med en ball oppi der, og for meg føles det nesten verre ut om natten. Det kjennes virkelig ut som om jeg er kjempehoven nedentil, mulig det er væskeansamlinger ---selv om jeg har generelt lite ødemer. For meg har sex vært litt nedprioritert på grunn av dette, men siden jeg har termin på fredag koste vi oss i går og det var overhode ikke smertefullt, like deilig som før....bare man smører godt først :-) "Fint" å høre at flere opplever dette....

Skrevet

ja da er det vel kansje litt normalt da;) har 6 uker igjen, og det har vært sånn i minst 1 mnd...

Skrevet

Ja, det er normalt, har hatt det sånn i maange uker nå. Er 39+3 i dag. Det føles ofte som om noen hadde sparket meg skikkelig nedden til, mørbanket, rett og slett. Hovelse kommer vist fra økt sirkulasjon og blodmengde skrev noen her tidligere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...