Gå til innhold

Hovne fingre - tegn på vann i kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hovnet skikkelig i opp i begge hendene i natt... Måtte stå opp og tvingene de to ringene mine av meg, det strammet så fælt!!

Men har finner ikke noe tegn på at jeg hovner opp andre steder på kroppen. Er dette normalt?

Har et betent sår på den ene tommelen, dette kunne vel ha ført til opphovning på den ene hånden, men ikke begge vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da, helt normalt dette her. Lenge siden jeg måtte si ha det til både giftering og klokka.. gleder meg til å ta de på igjen, legen sa at etter ca 2 uker etterfødselen er alt vannet vekke fra kroppen. Føler meg litt naken uten ring og klokke jeg.

Skrevet

Velkommen i klubben :)

Jeg hovnet opp over natta og da var jeg i uke 31. Det er så mye vann i hendene at jeg har fått påvist carpal tunell syndrom i begge hender. Håper bare at det blir vekk etter fødsel ellers har jeg fått beskjed at jeg muligens må operere begge hender.

Det er utrolig vondt og jeg går med støtte for håndledd 24 t i døgnet. Følelser i fingrene er helt borte det er kun lille finger jeg kjenner.

Skrevet

Uff, det hørtes ikke noe bra ut!!

Hevelsene forsvinner litt i løpet av dagen, i går kveld var fingrene nesten normale igjen, men turte ikke ta på med ringene igjen likevel...

Og det gjorde jeg rett i, for var like hoven når jeg våknet i dag...

Er jo for så vidt ikke det verste som kan skje, er jo bare fingrene liksom, men jeg jobber som vikarpianist / -organist nå de to siste ukene før jeg skal ut i permisjon, og da er det ikke så praktisk med pølsefingre ;o)

Men men, da har jeg jo prøvd det også ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...