mamma til trollungen Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 ærlig talt!!!!!!!!selv om det er en ny butikk og nytt opplegg for de ansatte, trenger ikke det bety at man kan bruke så vaaaanvittig lang tid på å ekspedere kundene!!!!!!!kjente jeg sto og kokte i køen!!!!fem mødre med barn som venter i kø, og så står ekspeditørene og skravler med hverandre, og ser ut som de sover, og alt går i slow motion, for ikke å sankke om det håååååååpløse systemet de har om at de må skrive opp alle nummerne på plaggene. vet du meg hva, har aldri opplevd noe lignende. fra nå av blir det kun bestilling av klær fra nøstebarn på nett.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Åh, er så enig med deg!!! Var der i forrige uke og de i kassen var såååååå treige!!! Man skulle jo tro at de kunne lært seg kassasystemet før de åpnet butikken, men isteden sto de tre stk og knotet bak kassen der.. Hadde lyst til å hjelpe til jeg. Hadde det ikke vært for at jeg bare elsker klærne der, hadde jeg ikke giddet å dra dit.. -men det er jo verd det likevel når man kommer seg ur derfra og får tatt i bruk klærne
mamma til trollungen Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 i fjordgata. men sett av i hvertfall halve dagen, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå