¤MegOgMini¤ Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Fetteren til guttungen var full av prikker i helga.. Nå begynner gullet mitt og.. *sukk*
futte (tm) Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Meslinger er man jo vanligvis vaksinert mot så det er nok vannkopper. Greit å bli ferdig med det mens de er små da. Lykke til med vannkoppene, håper de ikke klør for ille.
¤MegOgMini¤ Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 ja da er det vannkopper da var bare ikke sikker, siden det bare er røde prikker foreløpig.. Uff.. Kjenner JEG begynner å klø overalt bare ved tanken.. Heldigvis hatt det selv.. Har ikke sett han har klødd enda da..
Nicita73 Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Lillegutt her er også full av røde prikker, hatt de i over en uke, blir ikke bedre og ikke verre. Var hos legen i dag, vannkopper tja nei sa han, men kunne ikke si hva det var. Vannkopper skal være væskefylte sa han, men behøver de bli det? finnes vel forskjellige grader av vannkopper også? Er disse prikkene bare røde hos dere?
snuppelure 74 Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Amalie har hatt røde prikker som klødde og det var visstnok en virus innfeksjon.... Vannkopper er væskefylte ja (hvis ikke så er det ikke vannkopper) men det tar gjerne 1-2 døgn ca før de blir væskefylte tror jeg...
¤MegOgMini¤ Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2007 gullet har bare prikker. men de kom IDAG så vi får bare følge spent med og krysse fingrene.. hadde jo vært greit å bli ferdig med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå