Gå til innhold

Det er så typisk...barnevakt søkes ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg har nevnt før blir torsdagen tøff.Skal starte opp med medisiner igjen,og må på Rikshospitalet for første sprøyte.

Timen er midt i sovingen til minstemann,og snille samboer vil bli med meg,tanken var å plukke han opp på jobben på vei til sykehuset. Det er jo høstferie denne uka,så storesøster skulle være barnevakt.Men så fikk hun idag tilbud om å være med en venninne til Danmark,og det er klart hun skal med på :)

Foreldrene mine måtte dra på hytta for å vinterklarlegge den,søster er i Hellas,bror og svigerinne jobber.Nabovenninnen med ødelagt kne,er 50%sykemeldt men jobber selvfølgelig på torsdag.

Resten av nettverket er på jobb....

Så da blir nok løsningen at sambo kommer hjem fra jobb,passer lillegutt og så drar jeg alene. Det går helt sikkert greit..:)

Har ikke lyst å ha han med,i tilfelle jeg reagerer på medisinen.

Stolt mamma til 2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dumt!

Håper det går bra med deg på torsdag og ønsker deg masse lykke til!

Klem

Skrevet

Var det ikke slik at du holder til i Bærum....?

Nå kjenner jeg ikke dere i det hele tatt, men jeg vet at jeg har ganske så godt lag med barn... og kan fremskaffe div. referanser....

Og om minstemann f.eks kan sove i vogn, er han velkommen til å sove her, med phantomvakt.....

Skrevet

Kjære du!!

Hvordan går det med deg? Tenker på deg, og håper at ting løser seg for deg. Håper at du reagerer godt på medisinen og ikke får bivirkninger. Ønsker deg alt godt

God bedring lykke til klem

Skrevet

Kunne jo ha passet på han jeg også.. men bor jo litt langt unna da...

Lykke til.

Klem

Skrevet

Hvis du trenger referanser på phantomet så kan du få enliten av meg. Har bare truffet henne ett pat ganger, men hun fremstår som en ryddig og pålitelig barnevakt. Mange andre her inne kjenner henne bedre enn meg, bare spør dritgrei & co. Jeg hadde nok benyttet meg av tilbudet hvis jeg stod uten barnevakt og ønsket at sambo skulle vært med.

Lykke til uansett på torsdag :o)

Skrevet

Denne signerer jeg på Trollmora!

Om du bor i nærheten så ikke vær i tvil om at han blir tatt godt hånd om:-)

Skrevet

Også jeg kan si at phantomet er så flink så flink med små unger og store og enda større!

hun er varm og mild og flink ogsnill og god og nær og trygg og på plass og ekte og ærlig og pålitelig og trofast og flott og varm og snill.... sa jeg flink og snill???

phantomet er en helt suveren barnepasser for noen som trenger det!

god klem fra en som skulle ønske hun bodde litt nærmere phantomet til neste år.

:-)

Skrevet

Tusen takk for klemmer, tilbakemeldinger og tilbud om hjelp :)

Jeg ventet på svar fra lærer- fetteren min....de har jo høstferie,men han hadde reist på sørlandet.

Og i hele dag har Telenor hatt stoooore problemer,og nettet har vært nede...phu..derfor ikke fått svart før.

Ja takk,Phantomet.Om du har ork og tid på torsdag,har jeg overhode ikke noen problemer med å overlate minstemann til deg :))

Har jo fått med meg både observasjoner i barnehagen, godheten du har for bonusbarna,bursdagsfeiringer osv...

Tusen takk for at du tilbyr deg, ja vi bor i Bærum...

Det er midt i sovingen hans..men han våkner nok før jeg er tilbake. Har time kl 14,og det tar vel en snau time.....Så det blir fra 13.30 til ca 15...går det greit?

PS: han er en veldig enkel,blid og snill liten gutt ;)

Stolt mamma til 2

Skrevet

Hei Plutseliten,

Klart jeg stiller som barnevakt. Så lenge du føler deg bekvem med å la meg passe minstemann så synes jeg det er en grei sak. Jeg hadde ikke tilbudt å hjelpe om det ikke passet.

Jeg sender deg en PM så får du kontaktinfo, og så tar vi det fra der.

Klem klem

Skrevet

Det må man si: ting ordner seg for snille piker og snille piker hjelper de med behov for hjelp!

Tar av meg hatten nå og heier litt:

Heia heia heia :o)

Skrevet

Ville bare slenge meg på og si at Phantomet er verdens beste barnevakt!

Jeg hadde ikke kjent henne sååå lenge i fjor høst da min svigermor plutselig havnet på sykehuset og sambo ikke kunne ta lille Leo mens mamman og de to store dro på teateret som de hadde gledet seg til i lang, lang tid. Men Phantomet tok med seg ungen min hjem og sørget i tillegg for å få hentet inn de to store fra skole og barnehage... Når sambo kom og hentet Leo hadde hun tatt veldig godt vare på henne og var da den eneste som noen gang har fått henne til å ta flaske ;-)

Så du kan være 100% trygg!!!

Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hurra for phantomet! Jeg er nok ganske så hormonell, for nå tørker jeg tårene og blir rørt av at det finnes gode mennesker. Jeg ville også ha overlatt minstemann til henne. Fint at du får med deg samboeren på dette som du gruer deg til.

Hipp hurra for snille mennesker :-D

Skrevet

Jeg blir også rørt over dette Maud - enda det er lenge siden mine hormoner herjet som verst! c",)

Hipp hipp c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...