Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 sønnen min har i det siste blitt mye mer grinete. Han er blid ca en time når han våkner så begynner sutringen. Mat skal han ikke ha da blir det værre. Eneste som hjelper er å rugge han i vogna. Sånn er det hele dagen. hva er det? han er 2,5mnd og var ikke sånn før.
Alvepike Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 kanskje han er trøtt eller sulten??? Er så mye rart med disse små, at en kan aldri vite helt sikkert.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Kan jo være at han er litt stressa. Ville dempet lyd og inntrykk og sett om det hjalp. Mener ikke dere skal sette dere inn i et mørkt rom, men skjerme han litt mer enn vanlig. Noen ganger har barn godt av å bare ligge i fred og ro.
En liten mamma Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg tipper han er trøtt! Da min lille jente var på den alderen, kunne ho maks være våken 1 time før ho måtte hvile seg. Vi måtte legge henne selv om ho var helt våken og blid, plutselig tippet det over og ho sutret og grein.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå