Endelig 4 i familien :=) Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Testet med billigtester i mårrest, og da kom det en svak, men absolutt synlig strek der den skulle være.... har ikm i morgen eller onsdag... noen som har opplevd det samme og som har vært gravide? Har hatt noen symptomer og er kvalm både nå og da... Håper håper håper!!!
løveprinsen <3 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Gratulerer så mye. Sier JIPPI for deg jeg og:-)
dulille junivenn Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Gratulerer Håper kjempe mye at alt går fint for deg. I min 2pp jeg, og håper det skal gå fort- lov å håpe.. Kjempe glad for deg!
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 Tuuuusen takk har prøvd i ca 6 mnd nå så blir veeeeeeeeeeldig glad om tanta ikke kommer i uka her ja!!!
dulille junivenn Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Så flott!!!!! Vær snill og holde oss oppdatert med hvordan det går Skal tenke på deg og krysse fingre!
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2007 min kjære vil at jeg skal ta en ny test i morgen, men jeg vurderer å vente til onsdag eller torsdag... men klarer jeg å vente da?!? tror ikke det egentli
nr2-imagen:) Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg villa venta til onsdag eller torsdag.. for du kan få samme resultat imårgen.. kanskje det blir sterkere strek om du venter et par dager men den blir helt sikkert sterkere!! gratulerer!!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 du får holde oss oppdatert også krysser jeg fingrene for deg
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. oktober 2007 JIPPI!!!!!!!!!!!!!!! JEG ER GRAVID :):):)tok test i mårrest og den var så positiv som det bare går an å få det!!! Håper det klaffer for dere andre snart også!!!
Mamma med to søte små Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Gratulerer så masse! Håper jeg tester positiv jeg også. Mensen skulle vært her for noen dager siden, men testen blir negativ.
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. oktober 2007 ikke mist håpet! ei venninne av meg er 11 uker på vei og hun måtte til legen for å få bekreftet graviditeten pga at testene ble negative...
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. oktober 2007 Å JEG SKAL GIFTE MEG!!!!!!!!!!!!!!! KAN DET BLI BEDRE?!
Ruttitutt :-) Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 Gatulerer!!! Så kjempemoro!!! :-) Bebi i magen!!!! Og skal gifte seg og!! Gratulerer!!! :-) Jeg fikk også en veldig svak positiv i dag, har ikm på torsdag/fredag, så jeg tør ikke helt juble enda... Men jeg giftet meg for ei uke sida!! Så er jeg nå gravid så har vi det ganske likt! ;-) Gratulerer igjen!!!!
Dotten Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 Oj, så koselig bebii. Gratulerer så masse med graviditeten, og lykke til med bryllup og alt Ble du fridd til NÅ?? He, he.
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 3. oktober 2007 He he! han gikk ned på kne i mårrest ja.... vi forlovet oss i sommer, men frieriet uteble da. men hva gjør vel det nå? hihi
Livmor Skrevet 3. oktober 2007 #16 Skrevet 3. oktober 2007 Gratulerer så mye både med positiv test og frieri:-)
dulille junivenn Skrevet 3. oktober 2007 #17 Skrevet 3. oktober 2007 Å!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer kjempe masse med både bryllup og bebis!!!!!!!! Så kjempe koselig!!!! Nyt det
marna Skrevet 3. oktober 2007 #18 Skrevet 3. oktober 2007 Gratulerer så mye med bebis og frieri!!! Så heldig du er=) Send oss masse babystøv=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå