Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Av og til kjennes det ut som en stor hånd tar tak og knytter seg nederst i magen (rundt livmoren), og dette gjør ganske vondt. Dette skjer kanskje en til to ganger i uken. Er nå i uke 19..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg merker kun kynnere etter orgasme... og kjenner det knyter seg i 3 sek så blir magen steihard, men ikke nå mer vondt enn det!! Tror det varierer veldig!! Hvis det er kynnere jeg har da... hehehehehe, vanskelig dette:)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Viktig at du tar kontakt med lege/jordmor dersom kynnrne gjør vondt. Det er normalt at det er ubehagelig, men skikkelig vonde kynnere er ikke bra når det er så tidlig i svangerskapet. Kanskje det er et tegn på at du må ta det litt roligere. Jobber du?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Ja, jeg jobber 100 %.. men dette skjer som sagt bare en eller to ganger i uken. alltid på kveldstid. Og det gjør skikkelig vondt, hender det triller noen tårer ja..
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 huff da, det hørtes ikke særlig morsomt ut. Ta en telefon til jordmor og snakk med henne om det. kanskje du skal trappe litt ned i jobben?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå