Gå til innhold

Dere somgir baby vann i tillegg til mm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

når får de vann? Tror kanskje jenta mi er tørst, for hun har spist masse men virker fortsatt sulten, men så gulper hun..tenker å prøve å gi henne litt vann i tilfelle hun er tørst, har kokt og kjølt det litt ned, men hvor mye skal hun få? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen din har helt sikkert økedøgn, da vil de ha bryst hele tiden omtrent, og det er slitsomt-men nødvendig for at du skal kunne produsere mer melk etter som babyen blir større og krever mer mat.

Babyer som får kun mm trenger ikke vann i tillegg, vesla mi ble introdusert for vann når hun begynte å få litt grøt, da gir jeg henne kokt, avkjølt vann på flaske etter grøten. Ville nok ikke gitt så mye jeg, vannet tar jo opp noe av plassen til melka..

Skrevet

tror ikke det er økedøgn, har nettopp hatt 2 for ca en uke siden, merker det veldig godt når vi øker:) Men trodde jo også at det skulle være nok med bare mm, bare leste her inne at noen gir litt vann for babyene er så tørste, så tenkte jeg skulle prøve å se om hun ble litt mer fornøyd da. Ga henne 10 ml vann og så smilte hun til meg..hehe:) Å nå vil hun ha mat igjen, så ødela ikke apetitten i alle fall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...